رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران تأثیر بسیار شگرفی داشتند


رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران تأثیر بسیار شگرفی داشتند

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران تأثیر بسیار شگرفی داشتند.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کیوان فرح زاد در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران با اشاره به تأثیرات قدرتمند رسانه ها در فضای جامعه اظهار داشت: در دنیای کنونی که به عصر رسانه ها شهرت یافته است نقش رسانه ها در توسعه بخشی جامعه بسیار مهم و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه مردم به رسانه های دارای مجوز اعتماد دارند، ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران همواره برای ارائه خدمات مطلوب و نوین، تلاشی مثال زدنی دارد و در تحقق این امر بسیار مهم، رسانه ها نقشی بسیار بزرگ و اثرگذاری داشتند و در کنار ما قرار دارند و همراهی می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اصحاب خبر و رسانه ها را مشاورانی امین برای مجموعه برق غرب مازندران برشمرد و گفت: ما خود را در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خدمتگزار مردم می دانیم ولی از سویی دیگر معتقد هستیم که فعالیت های ما بدون اشکال نخواهد بود و به همین منظور بارها شاهد ارائه مشاوره های به موقع و دلسوزانه از سوی خبرنگاران غرب مازندران بودیم که به مجموعه برق غرب مازندران در امر خدمت رساننی هر چه بهتر به مردم بسیار کمک قابل توجهی کرده است.

رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران تأثیر بسیار شگرفی داشتند

وی تصریح کرد: همراهی خبرنگاران غرب مازندران در شرایط سخت بحران های طبیعی و جوی مانند طوفان ها، برف، باران های سیل آسا و... راهگشا بوده است و موجب دلگرمی همکاران ما است و به جرأت می توان گفت در پایداری شبکه برق شهرها و روستاها، رسانه های غرب مازندران سهم قابل توجهی دارند.

فرح زاد ابراز کرد: نگاه تیزبینانه و حتی بعضاَ کاملاَ فنی خبرنگاران در حوزه برق غرب مازندران بسیار هوشمندانه است و از این بابت بسیار خوشحال هستیم که اهالی خبر و رسانه در مجموعه انجمن صنفی غرب مازندران به عنوان مشاورانی امین در کنار ما هستند و در پیشبرد اهداف توسعه ای شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تأثیرات بسیار شگرفی دارند و ما نیز قدردان آنها هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: همواره از نقد منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم و مطمئناً آن را در روند خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به مردم مورد توجه و لحاظ قرار می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد