مربی گل گُهر سیرجان: روی اشتباهات بازیکنان خود شکست خوردیم


مربی گل گُهر سیرجان:  روی اشتباهات بازیکنان خود شکست خوردیم

اصفهان-ایرنا-مربی تیم فوتبال گل گُهر سیرجان گفت: در دیدار مقابل سپاهان اصفهان بر روی اشتباهات بازیکنان خود گل خوردیم و سه امتیاز حساس بازی را از دست دادیم.

به گزارش ایرنا، سعید الهویی عصر روز دوشنبه با تبریک پیروزی سپاهان اظهار داشت: دیدار امروز، یکی از بازی‌های با کیفیت این فصل بود چون هر ۲ تیم سبک خاصی از فوتبال را ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: سرمربی تیم ما قبل از این بازی به بازیکنان تذکر داده بود که بازی سختی است و برنده آن را اشتباهات افراد مشخص می‌کند و در عمل هم این اتفاق افتاد و در این بازی اشتباهاتی داشتیم که به سپاهان فرصت گلزنی دارد.

الهویی افزود: دربازی امروز ما نتوانستیم از اشتباهات تیم حریف استفاده کنیم و موقعیت های گلزنی خود را براحتی از دست دادیم.

مربی گل گُهر با بیان‌اینکه دیدار مقابل سپاهان کیفیت بالایی داشت، گفت: هر ۲ تیم بازی سختی را پشت سر گذاشتند و اتفاقاتی در جریان بازی رُخ داد که به ضرر تیم ما رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت فصل قبل در دیدار سپاهان و صنعت نفت در دقیقه ۴۳ سروش رفیعی در نیمه اول مشابه تکل امروز را زد و داور با دادن کارت زرد دوم، او را اخراج کرد در صورتی که امروز این بازیکن مشابه همان تکل را زد ولی داور او را اخراج نکرد.

الهویی با بیان‌اینکه با نتیجه این بازی کاری ندارم و این پیروزی را را به سپاهان تبریک می‌گویم، افزود: بحث ما فراتر از یک بازی صرف است وقتی اشتباهات و اتفاقات متمادی داوری تکرار می شود.

وی گفت: دوستان داوری اگر در فصل گذشته پنالتی واضح را می‌گیرند چرا امسال این کار را نمی‌کنند.

وی با بیان‌اینکه به جامعه داوری احترام می‌گذاریم و با آنها دشمنی نداریم، افزود: ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم، حرف‌هایمان را بشنوید و چند لحظه گوش کردن، حداقل سبب آرامش ما می شود.

مربی تیم گل گهر با بیان اینکه در دیدار امروز چندین مصدومیت نیز گریبانگر تیم ما شد، اظهار داشت: تلاش می کنیم در دیدارهای بعدی، اشباهات خود را کمتر و کیفیت بالاتری بازی کنیم.

وی تصریح کرد: موفقیت یک فرایند زمانبَر است که سپاهان بهترین الگو در این زمینه برای ماست و این تفکر در تیم ما نیز وجود دارد که قدم به قدم پیش برویم و گل گهر هم این جایگاه را کسب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با یک گل میهمان خود را شکست دهد و بدرقه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟