نخستین آکادمی جودوی سیزم در ایران افتتاح شد


نخستین آکادمی جودوی سیزم در ایران افتتاح شد

تهران- ایرنا-  رییس سازمان تربیت بدنی ارتش از افتتاح نخستین آکادمی بین‌المللی جودوی سیزم در ایران خبر داد و گفت: با تاسیس این آکادمی به دنبال افزایش سطح کیفی و علمی کردن ورزش جودوی نیروهای مسلح و ارتش هستیم.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی پس از افتتاح این مرکز اظهار داشت: با انتخاب امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور به عنوان رییس کمیته جودوی سیزم ( شورای بین المللی ورزش نظامیان جهان) پیشنهاد تاسیس یک آکادمی جودو در سطح ارتش های جهان را داد که این مساله از سوی کشورهای مختلف مورد استقبال قرار گرفت.

وی هدف از راه اندازی این آکادمی را «رویکرد علمی و افزایش سطح کیفی و کاربردی جودو در بین نیروهای مسلح و ارتش» عنوان کرد و افزود: سال آینده در صورت کاهش بیماری کرونا سعی داریم در این آکادمی دوره های آموزش مربیگری، داوری و اردوهای آمادگی با حضور کشورهای مختلف را برگزار و سطح جودوی نیروهای مسلح و ارتش را ارتقا دهیم.

امیر فولادی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ جودوی نیروهای مسلح همزمان با افتتاح آکادمی بین‌المللی جودوی سیزم‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد که به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها و شیوه های بهداشتی که برای شروع فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها و اماکن از سوی مراکز بهداشتی ارتش ابلاغ شده است، اگر یگان یا پادگانی این دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت نکنند با آنها برخورد می‌شود و تذکرات لازم داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: رویکرد ما امسال برای برگزاری مسابقات بیشتر از طریق فضای مجازی بود، به طوری که موفق به برگزاری چهار جشنواره بزرگ به مناسبت های مختلفی همچون ۲۹فروردین روز ارتش، هفته دفاع مقدس روز نیروی دریایی، دهه فجر و روز نیروی هوایی و همچنین طرح ورزش در خانه و جمعه‌های ورزشی در فضای مجازی شدیم که با استقبال خوبی روبرو شد. همچنین در اسفند جشنواره ویژه روحانیان شاغل در ارتش و یک جشنواره در رشته های کم برخورد مثل تیراندازی، آمادگی جسمانی، جهت یابی، سنگ نوردی ویژه دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ارتش را خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس