انتخابات مایه تقویت کشور ، اعتبار و آبروی نظام اسلامی است


انتخابات مایه تقویت کشور ، اعتبار و آبروی نظام اسلامی است

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ، انتخابات را مایه تقویت کشور ، اعتبار و آبروی نظام اسلامی دانست و گفت : با برگزاری یک انتخابات پرشور از این اعتبار و آبرو می توان حفظ و حراست کرد.

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در همایش فرمانداران استان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد، افزود : مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات ۱۴۰۰ است و برای تحقق مطالبه معظم له باید تلاش لازم را بکار برد.

وی اظهار داشت: فراهم نمودن زمینه های لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور،سالم با امنیت کامل یکی از اولویت های این استان است که خوشبختانه این آمادگی در تمامی شهرستان ها ایجاد شده است.

حبیبی گفت: ۹۵ درصد فرآیند انتخابات بصورت مکانیزه است و تنها در روز اخذ رای جمع آوری و شمارش آراء بصورت دستی انجام می گیرد و همچنین استفاده از استامپ برای اخذ اثر انگشت رای دهندگان از روند انتخابات حذف شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: در راستای ایجاد شور و شوق انتخاباتی نشست صمیمی با نمایندگان احزاب ، جوانان، بانوان و فعالان سیاسی و اجتماعی از دیگر برنامه های ستاد انتخابات استان است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: اولویت های برنامه ای این استان در این ایام تامین مایحتاج مردم و توجه به معیشت آنهاست که با کنترل قیمت ها و رفع کمبود کالاها در بازار بدنبال تحقق این برنامه هستیم.
جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین گفت: از دیگر اولویت های برنامه ای استان مهار و مدیریت بیماری کروناست که در حال حاضر وضعیت شکننده ای را شاهد هستیم و با تشکیل اجتماعات و ایجاد تجمع انسانی ممکن است موج دیگری را شاهد باشیم.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در قزوین نیز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت