گل‌محمدی: با استرس سایپا را بُردیم/ همه بازیکنان را به یک چشم می‌بینم


گل‌محمدی: با استرس سایپا را بُردیم/ همه بازیکنان را به یک چشم می‌بینم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با استرس سایپا را بردیم ولی در صورتی که از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم این استرس کمتر می شد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به خاطر این سه امتیاز خدا را شکر می‌کنیم. بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم تعداد گل‌ها را افزایش دهیم اما استرس زمانی که چند موقعیت از دست دادیم، بیشتر شد. سایپا از تیم‌های خوب لیگ است.

وی افزود: سایپا تیم متفاوتی نسبت به قبل شده است و بازی جان‌داری را به نمایش گذاشت اما بازیکنان ما کم نیاوردند و انرژی گذاشتند تا سه امتیاز را کسب کنیم. بازیکنان‌مان تمرکز خوبی داشتند تا به برتری برسیم. این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم که هر چه داریم از آنها است و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: استفاده نکردن از موقعیت‌ها استرس ما را زیاد کرد. باید تمرکز بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشیم تا با استرس کمتری مسابقات را ببریم.

گل‌محمدی در مورد برنامه‌اش برای تقابل با سایپا تصریح کرد: خیلی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید ممکن است روی فشار حملات حریف باشد. تیمی که یک گل عقب است، سعی می کند نتیجه را جبران کند و فشار بیشتری می‌آورد. بازیکنان ما هم خوب دفاع کردند و خیلی خوب در دفاع پوشش دادند. در مجموع امروز بازی سختی برای هر دو تیم بود. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم بازی برای ما راحت‌تر می‌شد. حریف تیم قابل احترامی بود و به خاطر بازی شجاعانه به سایپا تبریک می‌گویم.

وی در مورد تعویض‌هایش اضافه کرد: همه تعویض‌های ما هجومی بود. هر سه بازیکن عملکرد خوبی داشتند اما موقعی که وارد زمین شدند زمان آن را داشتند تا کار را زودتر تمام کنند و اجازه ندهند این مقدار استرس به سراغ تیم بیاید. این بازیکنان روی دفاع حریف فشار گذاشتند اما باید بیشتر دقت کنند.

گل‌محمدی در خصوص نیمکت نشینی مهدی عبدی تصریح کرد: راجع به اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند یا خیر فکر نمی‌کنم در نشست خبری جای صحبت کردن در مورد این موضوع باشد. هر بازیکنی بر اساس تمرینات و عملکردش وارد زمین می شود. هر بازیکنی هم برای ما به زمین رفته با تمام وجود برای تیم بازی کرده است. برای ما مهم نیست چه کسی در زمین است بلکه مهم عملکرد بازیکنان درون زمین است. نیمکت نشینان ما دست کمی از نفرات اصلی ندارند و هر کدام وارد زمین می‌شوند تاثیرگذار هستند. به همه نفرات به یک چشم نگاه می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان اضافه کرد: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعتی که داشتند و در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کردند، تشکر می‌کنم. آنها چیزی را از دست ندادند بلکه فوتبال ما ضرر کرد. برای شهاب الدین عزیزی خادم هم آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و امیدوارم او فوتبال ما را نجات بدهد. امیدوارم آدم‌هایی که در کادر مدیریت او هستند، قوی باشند. ما یکسری اسامی برای حضور در فدراسیون شنیدیم که بودن آنها در این سازمان چندان جالب نیست. فدراسیون آن‌قدر بزرگ است که جای آدم‌های کوچک نباشد. برای عزیزی خادم آرزوی موفقیت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن