حسینی: انتخابات فدراسیون فوتبال از پیش تعیین‌شده بود/ نعمتی: اوضاع مالی پرسپولیس خوب نیست


حسینی: انتخابات فدراسیون فوتبال از پیش تعیین‌شده بود/ نعمتی: اوضاع مالی پرسپولیس خوب نیست

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سایپا به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی مهدی‌خانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: خداراشکر که این بازی را با کسب 3 امتیاز پشت سر گذاشتیم. خیلی بازی سنگینی بود و نیاز به تمرکز زیادی داشتیم و خداراشکر توانستیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه کمتر بازی می‌کند، گفت: فکر می‌کنم 5،6 هفته از لیگ گذشته بود که به تیم اضافه شدم و در ابتدا هم یکسری مصدومیت داشتم ولی خداراشکر که چند هفته‌ای است که شرایطم خوب است. مهم بازی کردن من نیست، تمام تلاشم را انجام می‌دهم؛ چه یک دقیقه بازی کنم چه نود دقیقه. خداراشکر که تیم توانسته صدر جدول را پس بگیرد و به جایگاه اصلی‌اش برگردد.
پهلوان: با همین تعداد موقعیت به گل‌گهر ۵تا زدیم
احسان پهلوان پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازی سختی بود. هفته قبل به همین اندازه موقعیت گل داشتیم و پنج گل به گل‌گهر زدیم. این بازی هم پنج شش موقعیت گل داشتیم.
وی با تمجید از عملکرد تیمش ادامه داد: فوتبال به روزی انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های بعدی هم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به قهرمانی نزدیک کنیم.
هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پس از شش برد متوالی همه چیز در این تیم خوب است و آیا از نظر مالی بازیکنان تأمین هستند، گفت: نمی‌توانم درباره این مسائل صحبت کنم.
پهلوان درباره بازی بعدی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همه مسابقات برای ما سخت است. همه مقابل پرسپولیس می‌خواهند بهترین بازی را انجام دهند. از طرفی هواداران در همه بازی‌ها از ما انتظار برد دارند و امیدوارم در هر بازی سه امتیاز را بگیریم و به قهرمانی برسیم.
حسینی: به تصمیم حاجی‌صفی احترام می‌گذاریم
سیدجلال حسینی پس از برتری یک - صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر، گفت: مسابقات وسط فصل سخت است. امروز بازی سختی را بردیم، چرا که سایپا بازی خوبی انجام داد و خوب جنگید. خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیاز بازی را گرفتیم.
وی در مورد اینکه این روزها برای پرسپولیس خوب گل می‌زند، تصریح کرد: کاری که می‌توانم انجام دهم، بیشتر جلو رفتن روی ضربات ایستگاهی است. خدا را شکر بازیکنان تلاش کردند و توانستیم بازی را ببریم.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی و پرداختی به بازیکنان گفت: قول دادند که حل شود. قرار است قبل از عید عملی شود و امیدوارم این کار انجام شود.
حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا دغدغه او گلزنی است یا گل‌هایش در بازی اتفاق می‌افتد، گفت: بازی‌ها که حساس است، اما گل‌ها در بازی اتفاق می‌افتد.
وی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همه چیز برنامه‌ریزی شده و قابل پیش‌بینی بود. علی کریمی درست گفت که آمد تا بعد نگویند فوتبالی‌ها نیامدند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه احسان حاج‌صفی زیر پست او در اینستاگرام از علی کریمی حمایت کرده بود، اما رأی او به فرد دیگری داده شد، گفت: به هر کسی که رأی داده است، احترام می‌‌گذاریم.
انتهای پیام/
نعمتی: مصدومیتی ندارم
سیامک نعمتی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دقیقه شش به گل رسیدیم. می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم، ولی همین که یک بر صفر را حفظ کردیم، نشان از بزرگی و شخصیت تیم است. امیدوارم که این بردهای متوالی ادامه داشته باشد.
وی درباره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نبود، فوتبال است و این اتفاقات طبیعی است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اوضاع مالی این باشگاه تصریح کرد: اوضاع مالی‌مان خوب نیست. البته مدیریت و هیئت مدیره کارشان را انجام می‌دهند و قول‌هایی هم داده‌اند که تا قبل از عید پرداختی داشته باشند. ما به آنها اطمینان داریم و امیدواریم که خیلی زود مشکلات برطرف شود.
نعمتی در پاسخ به این سؤال که تغییر پست بازی او برای‌اش در تیم ملی مشکل‌ساز نمی‌شود، تصریح کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی هم نظر مثبتی درباره پست بازی من داشتند و ‌گفتند که در تیم ملی هم ممکن است از من در همان پستی که در پرسپولیس بازی می‌کنم، استفاده کنند.
Miaad Nik, [01.03.21 20:28]
کنعانی‌زادگان: تلاش می‌کنیم هواداران شاد شوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال و اینکه به نظر پرسپولیس دنبال پنجمین قهرمانی و به دست آوردن یک رکورد است، اظهار داشت: دنبال رکورد نیستیم. هیچ تیمی دوست ندارد در نیم‌فصل دوم امتیاز از دست دهد. هم‌قسم شده‌ایم که بازی‌ها را ببریم. هر بازی یک فینال است و تلاش می‌کنیم تک تک بازی‌ها را با بهترین نتایج به پایان برسانیم و دل هواداران را شاد کنیم.
وی در مورد اینکه آیا با وجود صدرنشینی مشکلاتی دارند یا نه، گفت: مدیرعامل، کادر فنی و همه زحمت می‌کشند. بیرون از زمین نیز زحمت می‌کشند که مشکلات را حل کنند، امیدوارم مشکلات حل شود.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازگشتش به میدان پس از چند هفته دوری به دلیل مصدومیت تصریح کرد: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم و 15 سانتیمتر پارگی داشتم. پزشکان صبح و بعد از ظهر در اختیار ما بودند تا آماده این بازی شوم و خدا را شکر می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی