واکنش جالب لژیونر پرسپولیسی به تغییر پست در تیمش پس از بازگشت به ترکیب ثابت


واکنش جالب لژیونر پرسپولیسی به تغییر پست در تیمش پس از بازگشت به ترکیب ثابت

علی علیپور پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به ماریتیمو پرتغال شرایط خوبی را سپری نکرد و به نیمکت نشین محض این تیم تبدیل شد. لژیونر سرشناس فوتبال ایران که در بازی با بلننسس پس از مدت ها به ترکیب ثابت تیمش بازگشت، از این موضوع ابراز خوشنودی کرده است و معتقد است این اتفاق باعث کسب تجربه جدید در پست جدید برای وی شده است. نوشته واکنش جالب لژیونر...

واکنش جالب لژیونر پرسپولیسی به تغییر پست در تیمش پس از بازگشت به ترکیب ثابت

علی علیپور : خوشحالم که به یک تجربه جدید در ماریتیمو دست پیدا کردم، بازی در پست وینگر راست
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۵
واکنش جالب لژیونر پرسپولیسی به تغییر پست در تیمش پس از بازگشت به ترکیب ثابت

علی علیپور پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به ماریتیمو پرتغال شرایط خوبی را سپری نکرد و به نیمکت نشین محض این تیم تبدیل شد. لژیونر سرشناس فوتبال ایران که در بازی با بلننسس پس از مدت ها به ترکیب ثابت تیمش بازگشت، از این موضوع ابراز خوشنودی کرده است و معتقد است این اتفاق باعث کسب تجربه جدید در پست جدید برای وی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، علی علیپور که در هفته های ابتدایی لیگ برتر پرتغال شانسی برای بازی در ترکیب ثابت ماریتیمو نداشت به این خاطر که دیر به اردوی تیم ملحق شده بود با تلاشی که داشت در هفته دهم و در بازی با بلننسس در ترکیب ثابت ماریتیمو به میدان رفت و تیمش یک بر صفر برنده شد. بعد از این بازی مصدومیت او در بازی حذفی موجب شد یک بار دیگر حضور در ترکیب ثابت ماریتیمو را از دست دهد و در بازگشت دوباره به میدان بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد تا اینکه دیشب در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال دوباره به مهره ثابت تیم تبدیل شد. و در این مسابقه تیمش در خانه حریف یک امتیاز کسب کرد.

علی علیپور در مورد وضعیت این روزهای خود می گوید:

این یک واقعیت این است که رقابت در تیم های حرفه ای سخت است و وقتی مصدوم می شوید جایگاه خود را از دست می دهید و در بازگشت کار سختی را پیش رو خواهید داشت. بعد از مصدومیت سعی کردم آرام آرام و با جدیت در تمرینات به ترکیب تیم برگردم که هفته به هفته شرایط بهتر شد. در بازی با پورتو در جریان بازی قرار گرفتم و روی یک موقعیت از وسط زمین به سمت دروازه حریف حرکت کردم که در موقعیت تک به تک توپ من توسط دروازه بان به کرنر فرستاده شد. برای بازی با پورتو موننز مربی گفت می خواهم از تو در سیستم ۳-۴-۳ در پست وینگر راست استفاده کنم و من برای اولین بار بود که در این پست بازی می کردم. خدا رو شکر نمایش خوبی داشتم بطوریکه مربی راضی بود. سختی اش از این جهت بود که باید هم در دفاع به تیم کمک می کردم و هم در حمله ایجاد موقعیت می کردم. دو موقعیت خوب برای هم تیمی ام ساختم که متاسفانه تبدیل به گل نشد اما خوشبختانه در خانه حریف به یک امتیاز دست پیدا کردیم و من هم به یک تجربه جدید دست پیدا کردم. بازی در پست وینگر راست.

علی علیپور در پاسخ به این سوال که ماریتیمو در پایان هفته بیست و یکم در رتبه هفدهم جدول قرار گرفته و اینکه آیا نگران سقوط به دسته پایین تر نیستند؟ گفت:

شرایط در جدول رده بندی به گونه ای است که ما با تیم یازدهم جدول سه امتیاز فاصله داریم. به واقع رقابت سخت و فشرده دنبال می شود و ما این شانس را خواهیم داشت که با یک برد شرایط خود را در هفته های آتی تغییر دهیم. البته بازی در هفته های آتی برای ما حساس و ۶ امتیازی خواهد شد. بنابراین به جای نگرانی باید تلاش کنیم تا در بازی های آتی در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

مهاجم سابق پرسپولیس در واکنش به این موضوع که تا اکنون موفق به گلزنی برای تیم ماریتیمو نشده گفت:

من به تلاش خود ادامه می دهم و اصلا نگران این موضوع نیستم. واقعیت این است دیر ملحق شدن به اردوی تیم و در ادامه مصدومیت مانع از این شد که تبدیل به یکی از مهره های ثابت تیم تبدیل شوم و تنها در دو بازی لیگ برتر فیکس بودم. اما حالا که به این موقعیت دست پیدا کردم در بازی های آتی تلاش خواهم کرد گلزنی کنم. حتی اگر در پست وینگر راست قرار به تکرار حضورم باشد چرا که روی توپ هایی که از ضلع مخالف ارسال می شود این شانس را خواهم داشت که برای تیم گل بزنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت