رونمایی جلالی از مهاجم جوان استقلال(عکس)


سرمربی نساجی خرید جدیدش را در لحظاتی پایانی دیدار با آلومینیوم به زمین فرستاد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی نخستین مسابقه نیم‌فصل دوم برابر آلومینیوم اراک را آغاز کرد که اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر به‌عنوان سه خرید جدید این تیم در ترکیب ابتدایی حضور داشتند، اما در نیمه دوم هم یک بازیکن تازه وارد دیگر به جمع آنها اضافه شد.

سجاد آقایی پس از نیم‌فصل عجیبی که در استقلال داشت و تنها در یک دیدار مقابل صنعت نفت به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، سه روز قبل با قراردادی قرضی تا پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به نساجی رفت که پس از انجام یک جلسه تمرین گروهی، در دقیقه ۷۹ بازی با آلومینیوم به میدان رفت و یک موقعیت جدی هم خلق کرد.

رونمایی جلالی از مهاجم جوان استقلال(عکس)

مهاجم ۲۱ ساله نساجی در نیم‌فصل لیگ نوزدهم که استراماچونی سرمربی استقلال بود، پنج بازی در لیگ برتر برای آبی‌ها انجام داد و در جام حذفی هم به میدان رفت که حاصل آن به ثمر رساندن سه گل برابر سایپا، گل ریحان و فجرسپاسی شیراز بود ولی در نیم‌فصل دوم و با رفتن سرمربی ایتالیایی به‌عنوان بازیکن قرضی به ذوب‌آهن رفت.

سجاد آقایی جوان در شرایطی سومین بار در طول فوتبال خود به‌عنوان بازیکن قرضی جابجا شده و به نساجی رفته که امیدوار است مجید جلالی به او فرصت دهد تا بتواند در جمع قائم‌شهری‌ها خودی نشان داده و با شرایط خوبی به استقلال برگردد.

رونمایی جلالی از مهاجم جوان استقلال(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403