انصارالله یمن بزرگترین کمک به این کشور را توقف تجاوزات دانست


محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی در صنعا بزرگترین کمک به یمن، توقف تجاوز و لغو محاصره دانست؛

انصارالله یمن بزرگترین کمک به این کشور را توقف تجاوزات دانست به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی در صنعا در واکنش به کنفرانس موسوم به کشور‌های کمک کننده به یمن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بزرگترین کمک به یمن، توقف تجاوز و لغو محاصره است. کشور‌های متجاوز، مسئول همه فجایعی هستند که در یمن روی می‌دهد. درخواست سازمان ملل از کشور‌های کمک کننده برای کمک به یمن باعث سلب مسئولیت از کشور‌های متجاوز نمی‌شود.

عبدالسلام در ادامه توئیت خود افزود: بزرگترین کمک کشور‌های متجاوز به یمن، حملات هوایی روزانه و محاصره ظالمانه، جلوگیری از ورود فرآورده‌های نفتی، بستن فرودگاه بین المللی صنعا و فجایع انسانی ناشی از آن است.
برگزاری این کنفرانس‌های به ظاهر بشردوستانه درباره یمن در سایه تداوم تجاوز و محاصره، بیشتر از آنکه به مردم یمن کمک کند فرصت را برای کشور‌های متجاوز برای بهبود وجهه خودشان و اینکه خود را به عنوان کشور‌های کمک کننده و نه متجاوز و متخاصم نشان دهند، فراهم می‌کند. این در حالی است که آن‌ها باید تجاوز را متوقف و محاصره را لغو کنند نه اینکه مدعی کمک به یمن شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا