نخستین دوره مجازی تخصصی «جریان‌شناسی فکری ایران معاصر» برگزار می‌شود


نخستین دوره مجازی تخصصی «جریان‌شناسی فکری ایران معاصر» به همت موسسه حکمت نوین اسلامی در همکاری با موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان، نخستین دوره مجازی تخصصی «جریان‌شناسی فکری ایران معاصر بعد از انقلاب اسلامی» به همت موسسه حکمت نوین اسلامی در همکاری با موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش مدرس این دوره مجازی تخصصی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام از 5 اسفند تا 15 اسفند فرصت دارند، پس از اتمام دوره ثبت‌نام آغاز کلاس‌های دوره از ۱۷ اسفند خواهد بود.

از جمله مزایای مجموعه دوره های جریان شناسی؛ کارگاهی بودن دوره‌ها، پرسش و پاسخ با استاد، اعطای گواهی بعد از اتمام دوره‌ها از طرف موسسه حکمت نوین اسلامی است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با دوره به کانال «موسسه حکمت نوین» با این آدرس https://eitaa.com/joinchat/366411859C42a7f10096 مراجعه بفرمایند، همچنین لینک ثبت نام دوره در این آدرس: https://ppng.ir/d/QlPa قرار دارد.

علاقه‌مندان پس از ثبت نام نام و نام خانوادگی و میزان تحصیلات خود را برای "ادمین کانال موسسه حکمت نوین" ارسال کنند که پیش از آغاز دوره لینک مربوط به دوره برای آنها ارسال شود. آیدی ادمین در پیام رسان ایتا به این آدرس https://eitaa.com/Admin_hekmat_novin است.

 نخستین دوره مجازی تخصصی «جریان‌شناسی فکری ایران معاصر» برگزار می‌شود

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری که هواداران احسان علیخانی را حسابی نگران کرد؛ جنجال برای یک عکس فوتوشاپی!