شرایط برای مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم می‌شود


شرایط برای مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شرایط برای انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا "محمود ثمینی" روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خرداد ۱۴۰۰ در لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که تمهیدات لازم از هم اکنون برای برگزاری پرشکوه و با مشارکت حداکثری مردم دیده شده است.

وی با تشریح روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بررسی های لازم در خصوص داوطلبان صورت می‌گیرد و دریافت برگه های عدم سوء پیشینه افراد داوطلب از ۱۵ آذرماه با هماهنگی دستگاه‌های انتظامی آغاز شده است.

به گفته وی از ۲۰ اسفند ۹۹ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ثبت‌نام داوطلبان شوراهای روستایی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز اقدامات لازم را در مدت زمان قانونی برای ثبت نام داوطلبان تدارک دیده اند و هیأت های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان نیز بزودی تشکیل می‌شود.

ثمینی بیان کرد: تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری با هماهنگی با وزارت کشور در اختیار استان خواهد بود و ثبت‌نام از داوطلبان ریاست‌جمهوری۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی