ظرفیت بانوان در مبارزه با کرونا به کار گرفته شود


ظرفیت بانوان در مبارزه با کرونا به کار گرفته شود

قزوین – ایرنا - فرماندار البرز گفت: بانوان، ظرفیت بالایی در پیشگیری و مبارزه با کرونا دارند و باید از این پتانسیل بهره برداری بیشتری برای مقابله با بیماری کویید 19 داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، محمد نصیری روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه تاثیر زیادی بر تصمیمات خانواده دارند بنابراین باید از این ظرفیت کم نظیر برای نظارت بر رفتار سایر افراد خانواده در کنترل و رعایت دستورالمعل‌های بهداشتی و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری بهره مند شد.

نصیری در پی افزایش آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در کشور طی روزهای اخیر با هشدار به افراد، خانواده، اصناف و شهروندان، گفت: بی توجهی برخی باعث افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر در کشور شده و زنگ خطر موج چهارم شیوع کرونا را به صدا درآورده است.

فرماندار البرز با استمداد از اقشار مختلف مردم و شهروندان به ویژه بانوان خواست در کنترل و نظارت بر پیشگیری از بیماری کرونا در خانواده های خود نقش بیشتر و فعال تری ایفا کنند.

وی گفت: بهترین نظارت، خود کنترلی و نظارت درونی است و هرکس خانواده خود را ایمن و مصون نگه دارد کمترین آسیب به سلامت خانواده ها وارد خواهد شد. ‌

نصیری بیان کرد: کرونا بیماری سرکش و بی رحمی است که اگر رعایت کنیم شعله هایش خاموش می شود و اگر آن را رها کنیم کانون گرم خانواده ها را متلاشی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط