28 اسفندماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات و رسانه های آیات/تاکنون 300 نفر از اصحاب رسانه در جشنواره شرکت کردند


28 اسفندماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات و رسانه های آیات/تاکنون 300 نفر از اصحاب رسانه در جشنواره شرکت کردند

چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه آیات از 10 روز گذشته آغاز و تاکنون نزدیک به 300 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های آیات ارسال شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، فرشید فلاح، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و رئیس چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه آیات در برنامه تلویزیونی مصباح که به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت ۲۲ روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه پخش شد با اشاره به کم و کیف برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه کار خود را از ۱۰ روز گذشته آغاز کرد و تاکنون نزدیک به ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ی چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های آیات ارسال شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: جشنواره در بخش ویژه برای خبرنگاران طراحی شده و آنان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های سرمقاله گزارش مقاله تیترو عکس ارسال کنند و پس از داوری در هر بخش به ۳ نفر از برگزیدگان هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.همچنین در بخش ویژه چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های آیات علاقه‌مندان می‌توانند آثار موشن گرافی، پادکست، پوستر و کلیپ را در با محتوای قرآن و اهل بیت ارسال کنند.

فلاح با اشاره به مهمترین هدف برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های آیات تصریح کرد: تشویق به ارائه محتوای ارزشی قرآنی و اهل بیتی در فضای مجازی و به خصوص مطبوعات و رسانه‌های کشور از مهمترین اهداف و دستاوردهای این جشنواره خواهد بود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن دعوت از علاقمندان خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره و ارائه آثار ارزشی گفت: علاقمندان برای ارسال آثار خود تنها تا ۲۸ اسفند ماه سال ۹۹ فرصت دارند تا از طریق سایت چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های آیات به آدرس www.ayat.farhang.gov.ir شرکت کنند.

شایان ذکر است؛جوایز درنظر گرفته برای نفر اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نف دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نیز نفر برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر