مجمع خیرین مدرسه ساز در کرج راه اندازی شد


مجمع خیرین مدرسه ساز در کرج راه اندازی شد

کرج - ایرنا - مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج با رویکرد مشارکت جویی راه اندازی شد.

حسن مهرانی روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهارداشت: مدرسه سازی جهادی است در راه خدا که با راه انداری مجمع خیرین مدرسه ساز، ساخت مدارس رشد بیشتری خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون به همت خیرین مدرسه ساز و دولت درتمامی مناطق، بخش ها و روستاهای البرز مدارسی احداث شده که توانسته نیاز فضای آموزشی این استان را برطرف کند.

مهرانی بیان داشت: تقویت فرهنگ نیکوکاری و مدرسه سازی، سبب ایجاد آرامش در جامعه و خانواده می شود.

وی تصریح کرد: سرشت انسان از ذات الهی برگرفته شده و همین امر منجر به کارهای ماندگار بر روی زمین شده است.

مهرانی اضافه کرد: با تشکیل این مجمع که از نیازهای اساسی و اولویت های حوزه نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج است می توانیم در جهت رفع مشکلات این نهاد گام برداریم.

وی یادآورشد: بر اساس آیین‌نامه جدید اعضاء هیات‌ امنای مجمع خیرین باید از میان کسانی انتخاب شوند که حداقل یک مدرسه ساخته باشند.

مهرانی ادامه داد: اگر مشارکت خیرین نیک اندیش درامر ساخت مدرسه با آموزش وپرورش افزایش یابد، کمبود فضای آموزشی دراستان به ویژه درکلانشهر کرج و فردیس حل خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازالبرز افزود: مهاجرپذیری، تراکم جمعیتی بالا و قشر کم درآمد ازجمله عوامل کمبود و نیاز کرج و فردیس به فضای آموزشی را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه تراکم دانش آموزی در مدارس کرج و فردیس بیش از ۴۰ نفراست، افزود: مجمع خیرین نیز با هدف تامین بخشی از نیازهای آموزشی درآموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج و فردیس تشکیل شده است.

مهرانی عنوان کرد: انتخابات هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ‌ساز درآموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج و فردیس درحال برگزاری است.

وی تاکید کرد: حبیب‌الله ظهوری، مجید کرمی و مجتبی کولیوند به‌عنوان اعضای اصلی و ابراهیم افشار به عنوان عضو علی‌البدل مجمع خیرین آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و با رای اکثریت اعضا محمدتقی اربابی فرد به عنوان بازرس مجمع خیرین مدرسه‌ساز این ناحیه انتخاب شدند.

استان البرز ۴۷۳ هزاردانش آموز دارد که بیش از ۷۰ درصد جمعیت دانش آموزی آن در کرج و فردیس تحصیل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک