حوزه هنری همدان برگزاری چهار کارگاه ادبی برای سال 1400 را تدارک دید


حوزه هنری همدان برگزاری چهار کارگاه ادبی برای سال 1400 را تدارک دید

همدان- ایرنا- مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان از تدارک چهار کارگاه ادبی در سال 1400 خبر داد و گفت: این دوره های تخصصی با تدریس برترین چهره های ملی در حوزه ادبیات برگزار می‌شود.

«مریم زندی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاه داستان نویسی مقدماتی با تدریس سیدمیثم موسویان، کارگاه داستان نویسی پیشرفته با تدریس مرتضی فرجی، کارگاه رمان نویسی با تدریس تیمور آقامحمدی و کارگاه مبانی شعر با تدریس میرهاشم میری در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه های ادبی را متناسب با نیاز ادبی نویسندگان و شاعران مستعد استان دانست و افزود: زمان ثبت نام علاقه مندان تا پایان اردیبشهت سال آینده تعیین شده و شیوه اجرای کلاس های این دوره با توجه به محدودیت های کرونایی اعلام می‌شود.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه کارگاه های فوق پیش نیاز یکدیگر هستند، تصریح کرد: هنرجویان پس از طی دوره در صورتی که در آزمون، حد نصاب نمرات را به دست آورند می توانند در کارگاه سطح بالاتر ثبت نام کنند.

زندی، استان همدان را در عرصه ادبیات بسیار قوی و دارای ظرفیت دانست و گفت: حوزه هنری از هنرجویان برتر، پس از گذراندن تمامی دوره ها در تولید اثر حمایت می‌کند.

به گفته او، در سالهای اخیر بیش از ۵۰۰ نفر در کارگاه های ادبی استان همدان شرکت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امشب ماه صورتی را در آسمان ببنید