امروز آخرین مهلت ثبت‌نام 7 محصول ایران‌خودرو است+جدول


هرچند قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نیست اما میزان پول نقد برای مشارکت در این طرح برای هیچ کدام از خودروها به 100 میلیون تومان نمی‌رسد.

به گزارش سایت طلا، امروز آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو است. هرچند قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نیست اما میزان پول نقد برای مشارکت در این طرح برای هیچ کدام از خودروها به ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام 7 محصول ایران‌خودرو است+جدول

پس از پایان مهلت ثبت‌نام خرید خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو، قرعه‌کشی ایران‌خودرو انجام خواهد شد.

سپس اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانیesale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند. همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کرده؛ ضمن اینکه برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت‌نام، شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز اختصاص یافته است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

متناسب سازی حقوق کارمندان در کمیسیون تلفیق تصویب شد | 8.7 هزار جگر بخوریم تا زنده بمانیم یا جگر نخوریم تا زنده بمانیم؟ | 13.2 هزار رونمایی ایران خودرو از سمند اتوماتیک +عکس و مشخصات | 29.5 هزار اگر در فردی این نشانه ها را دیدید، او به شما حسودی می کند | 275.7 هزار افرادی که بیش از صد سال عمر کرده اند این غذا ها را می خورند | 7.7 هزار وضعیت کرونای بیژن مرتضوی بحرانی شد | 12.7 هزار تولید اولین خودروی سدان با پلت فرم ایرانی تا سال 1401 | 19.8 هزار بیانیه اتحادیه اروپا همزمان با نشست شورای حکام | 6.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا