دعوت رئیس رژیم صهیونیستی از ولیعهد ابوظبی برای سفر به تل‌آویو


دعوت رئیس رژیم صهیونیستی از ولیعهد ابوظبی برای سفر به تل‌آویو

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخستین سفیر امارات در این رژیم، از ولیعهد ابوظبی برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد.


رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخستین سفیر امارات در این رژیم، از ولیعهد ابوظبی برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، «روون ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی در جریان تحویل استوارنامه «محمد محمود فاتح علی الخاجه»، نخستین سفیر امارات در این رژیم، از «محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی برای سفر به اراضی اشغالی دعوت کرد.

نخستین سفیر امارات که صبح روز دوشنبه وارد اراضی اشغالی شد، استوارنامه خود را در جریان یک مراسم رسمی در سالن محل اقامت ریولین، تقدیم او کرد.

بنا به گزارش مندرج در حساب توئیتری وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، سفیر امارات قرار است بعد از ملاقات با ریوولین با گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز دیدار کند. همچنین آل خاجه دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در برنامه خود دارد.

آل خاجه در هفدم فوریه با راه اندازی حساب توئیتری به زبان عبری اعلام کرد: من خوشحالم که حساب رسمی خود را در توئیتر به عنوان اولین سفیر امارات در اسرائیل راه اندازی کردم. مشتاقانه منتظر همکاری با مقامات اسرائیلی برای تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه زمینه‌ها و گسترش ارزش‌های صلح و همزیستی هستم.

در ۲۴ ژانویه رژیم صهیونیستی سفارت خود در ابوظبی را افتتاح کرد و به اولین کشور عربی در خلیج فارس تبدیل شد که برای صهیونیست‌ها سفارت افتتاح می‌کند.

در اواسط ماه سپتامبر گذشته رژیم صهیونیستی و امارات توافقنامه ادعایی صلح را تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن امضا کردند. اقدامی که نقض آشکار حقوق ملت فلسطین تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام