اهدای 110 بسته معیشتی مدرسه ای در منطقه محروم قم


اهدای 110 بسته معیشتی مدرسه ای در منطقه محروم قم

110 بسته معیشتی توسط مدرسه ای در یکی از مناطق محروم قم توزیع شد و دیگر مدارس استان هم پای کار کمک های مومنانه آمدند.

معیشت؛ کلیدواژه ای که چند سالی است مدام تکرار می شود و برای مردم واژه ای نام آشنا است.
در روزهایی که مردم با گرانی دست و پنجه نرم می کنند، ناگهان کرونا از راه می رسد و مشاغل را محدود و کسب درآمد را سخت می کند.
مردم خوب می دانند که باید از همدیگر پشتیبانی کنند و روزی می آید که این سختی ها تمام شده و همین دستگیری ها و مهربانی هاست که می ماند.
یکی از مراکزی که در قم پا به عرصه مبارزه با مشکلات معیشتی گذاشت، مدارس استان بود که در کنار کارکرد آموزشی، با اقدامات جهادی مبادرت به کمک معیشتی به برخی خانواده های کم درآمد کرد.
در میان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش استان قم، برخی از نواحی مانند ناحیه دو از توان اقتصادی کمتری برخوردارند؛ به همین مناسبت سراغ مدرسه آزادگان واقع در همین ناحیه رفتیم تا از نزدیک شاهد اقدامات ارزشمند این مدرسه باشیم.
اقدامی که این مدرسه انجام داد، فراهم کردن ۱۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ هزار تومان برای هر بسته بود که بین خانواده هایی که شناسایی شدند، توزیع شد.
در حاشیه این اقدام ارزشمند رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد: مجموعه آموزشگاه آزادگان در حرکتی زیبا، کمک های مومنانه خیرین و افرادخاص را جمع آوری کرد.
وی بیان کرد: اقلام معیشتی تهیه شده، برای خانواده هایی است که نیازمندی دارند. در کنار این کمک ها، رعایت عزت نفس خانواده ها مورد تاکید جدی ما است.
رکن آبادی وضعیت آموزش مجازی در ناحیه دو را نیز موردتوجه قرار داد و مطرح کرد: بسیاری از دبیران ما فداکارانه به صورت جهادی در حال تدریس هستند و بعضا برخی از آن ها از ما درخواست می کنند که با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت رایگان برای دانش آموزان کلاس های کنکور برگزار کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)