دستور عجیب کرانچار که جاودانه شد


سپاهان در یکی از دیدارهای خود از لیگ قهرمانان 2013 به مصاف النصر امارات رفت و پنالتی جنجال‌برانگیزی را به دست آورد که با رعایت بازی جوانمردانه از سوی تیم اصفهانی و دستوری که کرانچار به امید ابراهیمی داد، برای همیشه جاودانه شد. نوشته دستور عجیب کرانچار که جاودانه شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دستور عجیب کرانچار که جاودانه شد

کرانچار به امید ابراهیمی که پشت توپ بود اشاره کرد تا پنالتی اشتباه را نزد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۱
دستور عجیب کرانچار که جاودانه شد

سپاهان در یکی از دیدارهای خود از لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ به مصاف النصر امارات رفت و پنالتی جنجال‌برانگیزی را به دست آورد که با رعایت بازی جوانمردانه از سوی تیم اصفهانی و دستوری که کرانچار به امید ابراهیمی داد، برای همیشه جاودانه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان ۲۰۱۳ سپاهان در گروه مرگ این رقابت‌ها قرار داشت و با الغرافه قطر، الاهلی عربستان و النصر امارات هم گروه بود. النصری ها البته خیلی زود از قافله رقابت جاماندند و سه تیم دیگر برای صعود جنگیدند که در پایان این نماینده ایران بود که با یک امتیاز اختلاف از صعود بازماند. تیم فوتبال سپاهان در یکی از مسابقات این گروه که روز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ برگزار شد، کار را مقابل النصر طوفانی آغاز کرد و توانست سه گل به حریف اماراتی بزند. اما در جریان این دیدار اتفاقی رقم خورد که از تاریخ لیگ قهرمانان آسیا پاک نخواهد شد؛ در یک صحنه سپاهانی ها برای انجام بازی جوانمردانه توپ را آرام به مدافع النصر پاس دادند، اما مدافع میانی النصر پاس بازیکن سپاهان را رها کرد و در ادامه جواهیر سوکای صاحب توپ شد و موقع دریبل کردن دروازبان با خطای پنالتی سرنگون شد. کرانچار مربی سپاهان اما یکی از زیباترین تصویرها را با بازیکنان‌اش رقم زد. او به امید ابراهیمی که پشت توپ بود اشاره کرد تا پنالتی را نزد و او هم توپ را به صورت پاس به حریف اماراتی داد تا سپاهانی مورد تشویق اماراتی‌ها قرار بگیرند.

ویدئوی صحنه پنالتی این مسابقه به دلیل رفتاری که کرانچار انجام داد، در یوتیوب بیش از یک و نیم میلیون بار در آن مقطع دیده شد.

این خبر که یک روز پس از درگذشت ناگهانی و تلخ کرانچار در یکی از سایت های کشور کرواسی منتشر شده است، در پاراگراف پایانی به دو قهرمانی این مربی در لیگ برتر و جام حذفی نیز اشاره کرده و به این موضوع پرداخته که زلاتکو کرانچار به عنوان یکی از بهترین استراتژیست‌ها در میان جامعه فوتبال ایران شناخته می شود.

دستور عجیب کرانچار که جاودانه شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم