توسعه فضاهای ورزشی محله در دستورکار شهرداری یزد است


توسعه فضاهای ورزشی محله در دستورکار شهرداری یزد است

یزد -ایرنا -رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در محله های مختلف مرکز استان ،ارتقای نشاط اجتماعی ،شادابی ،سلامت جسمی و روحی از جمله اولویت های این نهاد است.

به گزارش ایرنا، عباس ملازینلی روز سه شنبه در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر یزد از طرح های ورزشی شهرداری، افزود: طرح های مختلفی در این زمینه در دست اقدام است ان شاءالله در بهار سال آینده تعدادی از این طرح ها افتتاح می شود که به ایجاد نشاط اجتماعی در شهر کمک می کند.

معاون شهرداری یزد با اشاره به آغاز چهارمین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» در این شهر که دیروز آغاز شد، گفت: این جشنواره با موضوع «خانه و خانواده و دیگر موضوعات اجتماعی» با همکاری این سازمان، حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ سازی جامعه دارد، یادآور شد: از این رو اجرای این برنامه ها با رویکرد مثبت اعضای شورای شهر و شهردار، در دستور کار این سازمان قرار دارد.
ملازینلی خاطرنشان کرد: یزد با برگزاری این جشنواره به عنوان یکی از قطب‌های پایدار تئاتر خیابانی تبدیل شده است.

اعضای کمیسیون یادشده شورای شهر یزد در این بازدید از ورزشگاه درون محله‌ای فلکه دوم آزادشهر دارای و زمین چمن مصنوعی بازدید کردند و این مجموعه شامل زمین بسکتبال، والیبال ساحلی و پیست دوچرخه سواری است که با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت است و بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

زمین چمن مصنوعی پارک درون محله ای سجاد امامشهر یزد از دیگر طرح های مورد بازدید بود که این مجموعه نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت است و اواخر فروردین ماه سال به بهره برداری می رسد.
زمین والیبال ساحلی رودخانه محمود آباد، زمین ورزشی چند منظوره در پارک غدیر و زمین ورزشی «پتانک» و بسکتبال خیابانی در میدان شهدای محراب هم مورد بازدید قرار گرفت.

حدود ۶۰ درصد جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد در مرکز استان زندگی می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری