کاهش 6 تا هشت درجه‌ای دمای هوا در گلستان و چند خبر کوتاه


کاهش 6 تا هشت درجه‌ای دمای هوا در گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - کاهش 6 تا هشت درجه‌ای دمای هوای استان از فردا، محکومیت 2 شکارچی غیرمجاز در علی‌آباد به انجام خدمات عمومی و پیشرفت 90 درصدی مرکز آموزشی اتباع در گرگان از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که این استان با ورود سامانه ناپایدار و سرد از امشب تا آخر هفته شاهد مه شدید، بارش برف و کولاک، کم‌شدن دید و کاهش ۶ تا هشت درجه‌ای دما است.

نوربخش داداشی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هوای سرد تا آخر هفته مهمان گلستان است و با اوج فعالیت این سامانه در ۲۴ ساعت آینده اختلال در تردد جاده های به خصوص در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: بارش پراکنده باران در مناطق دشت و کوهپایه و برف در ارتفاعات، دیگر آثار حضور چند روزه سامانه هوای سرد و ناپایدار در گلستان است.

داداشی ادامه داد: این سامانه هوای سرد شنبه هفته آینده گلستان را ترک خواهد کرد و پس از آن آسمان استان پایدار خواهد بود.

**

۲ شکارچی غیرمجاز در علی‌آبادکتول با رای دادگاه به جای تحمل حبس به انجام خدمات عمومی در اداره حفاظت محیط زیست محکوم شدند.

**

زلزله به بزرگی ۳.۳ ریشتری بامداد امروز شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا را لرزاند.

این زمین لرزه خسارتی نداشت.

**

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث مرکز جامع آموزشی، فرهنگی چند منظوره اداره کل اتباع در گرگان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این مرکز تجمیع خدمات آموزشی و معیشتی به اتباع خارجی با اقداماتی از قبیل مشاوره های حقوقی، خانواده و روانشناسی است.

احسان مکتبی اظهار داشت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اعطایی سازمان خیریه بین المللی ریلیف اینترنشنال در حال ساخت است.

**

اردوی تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو با حضور محمد نعمتی و جمال نظری به عنوان بازیکن و فرشید عاشوری مربی گلستانی در کیش در حال برگزاری است.

**

اصغر نورالله‌زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در استان گلستان با اشاره به ظرفیت خوب بافت‌های تاریخی استان برای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری، از آمادگی این صندوق برای همکاری در راستای تامین منابع پروژه‌های گردشگری در بناهای تاریخی گلستان خبر داد.

**

تیم گلستان در یازدهمین دوره لیگ برتر هاکی زنان کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از خراسان‌رضوی و همدان بر سکوی سوم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک