233 اثر به هنرواره طراحی پوستر نماز در اردبیل ارسال شد


233 اثر به هنرواره طراحی پوستر نماز در اردبیل ارسال شد

اردبیل- ایرنا- رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: 233 اثر به نخستین هنرواره طراحی پوستر نماز ارسال شد و از سوی هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، امیر رجبی روز سه‌شنبه در این زمینه بیان کرد: اثرها از سوی ۹۰ هنرمند به دبیرخانه نخستین هنرواره طراحی پوستر نماز با عنوان «به سوی خدا» فرستاده شده است که از نظر محتوایی، اصالت اثر، نزدیک بودن به موضوع فراخوان، خلاقیت و ایده‌پردازی، کیفیت فنی و نگرش هنرمندان به موضوع مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی افزود: ۱۳۰ اثر از میان اثرهای ارسالی در نهایت پس از بازبینی با نظر هیات داوران شامل رحمان مجرد، حجت مجرد و حسین آزاد برای داوری نهایی با حضور علی وزیریان انتخاب شده است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل تشریح کرد: نخستین هنرواره طراحی پوستر نماز با انتشار فراخوانی از ۱۰ بهمن فعالیت خود را آغاز کرده است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آیین اختتامیه مشخص نیست و در اطلاعیه‌ای اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: این هنرواره با عنوان به سوی خدا با مشارکت ستاد اقامه نماز و حوزه هنری استان اردبیل و همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس