حضور مجازی 43 هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور


حضور مجازی 43 هزار دانش‌آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از 43 هزار دانش آموز قزوینی در اردوهای راهیان نور مجازی شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، سردار محمد شاهرخی در مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» در سخنانی بیان کرد:تعامل موجود بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان نشان داد که بیشتر فرهنگیان ما بسیجی هستند چرا که مفهوم و معنا بسیج چیزی جز دغدغه مندی برای نظام و انقلاب نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: این انقلاب توسط مردم بسیجی به پیروزی رسید و توسط مردم بسیجی که در واقع آحاد مردم هستند استمرار پیدا کرد و هم اکنون نیز توسط مردم در جامعه حفظ می‌شود چرا که بسیج متعلق به قشر یا قومی خاص نیست بلکه متعلق به تمام افرادی است که دغدغه و سربلندی نظام مقدس را دارند.

وی گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی با دربرداشتن بیشترین قشر مؤثر در جامعه هم‌اکنون در حال نقش‌آفرینی هستند زیرا مسیر راهبردی را یافته‌اند و ما شاهدیم که روز به روز بر نقش‌آفرینی این دو قشر از بسیج افزوده می‌شود.

سردار شاهرخی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در قالب فضای مجازی توضیح داد: هر ساله اردوهای معرفتی راهیان نور با حضور تعداد محدودی از دانش‌آموزان برگزار می‌شد و تنها تعداد کمی از دانش‌آموزان در این اردوها شرکت می‌کردند اما در سال جاری بیش از ۴۳ هزار دانش آموز در این اردو شرکت کردند.

وی بیان کرد: حضور ۳۴ هزار نفره دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور پیام‌های مثبت بسیاری را به همراه داشت و نشان داد که فطرت دانش‌آموزان گره خورده با کلید واژه معرفت است. اردوهای راهیان نور امسال نشان داد که ظرفیت بالایی در دانش‌آموزان وجود دارد و ما باید راه ارتباطی متناسب را برای حفظ و استمرار این ظرفیت پیدا کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس