دستگیری سارقان حرفه‌ای با 65 فقره سرقت در یاسوج


دستگیری سارقان حرفه‌ای با 65 فقره سرقت در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 12 سارق و 4 مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به 65 فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.

سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در سطح شهرستان "بویراحمد" موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در سطح شهرستان "بویراحمد" اعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !