دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س)


دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س)

مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» با حضور در جامعه الزهرا(س) با حجت الاسلام والمسلمین دیانی سرپرست این نهاد حوزوی دیدار و حضور ایشان در این جایگاه را تبریک گفت.

وی با اشاره به سابقه حوزه های علمیه خواهران و تأکید بر همکاری های بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: بنده با افتخار معتقد به گسترش ظرفیت های جامعه الزهرا(س) هستم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: جامعه الزهرا(س) باید 3 رسالت اصلی را در جامعه محقق کند که این رسالت ها شامل «تربیت مدرس برای کل حوزه های علمیه خواهران»، «تربیت طلاب خواهر بین المللی» و «تربیت طلاب نخبه در کل کشور» می شود.

وی ادامه داد: جامعه الزهرا(س) با تربیت طلاب فاضله خواهر در سطوح بالا باید نشان دهد که خواهران می توانند تولید اندیشه دینی کنند و در عرصه های گوناگون هماوردی با برادران داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان این که جامعه الزهرا(س) باید قله، مأمن و الگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشد، بیان داشت: انتظار این است این نهاد حوزوی در قامت اصلی خود حاضر شده و مورد افتخار همه حوزه های علمه خواهران باشد و بتواند ده ها مفسر، کلامی و فقیه مسلم را به را جامعه معرفی کند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دیانی نیز بر همکاری های همه جانبه جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد و گفت: هر دو نهاد حوزوی خواهران یک هدف را دنبال می کنیم و در این مسیر باید رفاقت داشته باشیم و رقابت را کنار بگذاریم.

وی جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را دو بال حرکت به سوی یک هدف متعالی برشمرد و افزود: مسلما هر بالی که ضعف داشته باشد حرکت به سمت هدف را کند خواهد کرد و ما باید در کنار هم و با کمک هم اهداف پیش رو را محقق کنیم.

سرپرست جامعه الزهرا(س) همچنین توجه به کیفی سازی برنامه ها را ضروری دانست و گفت: این موضوع نیز با همکاری های دو نهاد قابل تحقق است و امیدواریم سرباز خوبی برای دستگاه حضرت زهرا(س) باشیم.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !