طرح «سه شنبه های تکریم» در فارس مورد استقبال خانواده شهدا قرار دارد


طرح «سه شنبه های تکریم» در فارس مورد استقبال خانواده شهدا قرار دارد

دهقانی ضمن معرفی طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، گفت: این طرح خاطرات خوبی به جا گذاشته شد و مورد استقبال و توجه ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران فارس، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور خانواده شهید «علی اکبر فرّار» شهرستان خرامه برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب، گفت: جای بسی خوشحالی است که مسئولین یاد شهدا را زنده نگه می دارند و در زنده نگهداشتن یاد شهدا فعال هستند.

دبیر طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در فارس ضمن معرفی طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، افزود: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» چندین ماه است که با ایده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت و بالطبع آن این طرح با توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سطح استان برگزار شد.

کارشناس فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اضافه کرد: این طرح خاطرات خوبی به جا گذاشته شد و مورد استقبال و توجه ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران فارس، قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در ادامه این طرح، «معصومه فرّار»، خواهر شهید «علی اکبر فرّار» با اشاره به اینکه جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند، گفت: شهدا از جان خود که مهمترین دارایی انسان است، گذشتند تا این کشور عزتمند باشد.

خاطر نشان می شود، در این مراسم والدین شهید «علی اکبر فرّار» هم به بیان خاطرات و قرائت وصیت نامه این شهید 17 ساله پرداختند، شهید «علی اکبر فرّار» در تاریخ سوم شهریور 1345 بدنیا آمد و در عملیات های «فتح المبین»، «رمضان» و «والفجر مقدماتی» حضور داشت که در نهایت در منطقه عملیاتی «زبیدات» عراق در عملیات «والفجر مقدماتی»، در تاریخ هفتم شهریور ماه 1362 به درجه عظیم شهادت نائل آمد، راهش پر روهرو باد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی