در دوران تحریم، کارآفرینان صنایع کشور را سرپانگه داشتند


در دوران تحریم، کارآفرینان صنایع کشور را سرپانگه داشتند

معاون اول رییس جمهور با تجلیل از عملکرد همه کارآفرینان و صنعتگران کشور در دوران سخت تحریم ها، گفت: کارآفرینان کشور در این شرایط دشوار که آمریکایی‌ها می‌خواستند اقتصاد و تولید کشور را زمین گیر کنند موفق شدند صنایع کشور را سرپا نگه دارند.

گروه بازرگانی بازارنیوز؛ اسحاق جهانگیری در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی "امین الضرب" گفت: همه انسانها در مسیر زندگی و فعالیت اقتصادی خود با موانع و چالش هایی مواجه هستند اما انسانهای بزرگ وقتی با دیگران متمایز می شوند که با وجود مشکلات کارهای بزرگی انجام می دهند که باید از آنها قدردانی و تشکر کرد.

معاون اول رییس جمهور ضمن ارزشمند توصیف کردن اقدام اتاق بازرگانی کشور در معرفی افراد زحمتکش و خوشنام در عرصه تولید و کارآفرینی،‌ گفت: این اتفاق که به یاد مرحوم امین الضرب انجام می شود ستایش آمیز است. نام مرحوم امین الضرب همواره در مسائل اجتماعی و اقتصادی ماندگار است.

وی تصریح کرد: معرفی انسان های نمونه و کارهای ماندگار به نسل جوان باعث معرفی الگوها و الگوسازی می شود تا نسل جوان احساس کند می تواند کارهای بزرگی همانند این الگوها انجام دهند و آینده درخشانی را برای کشور همانطور که قبلی ها ساختند، رقم بزنند.

جهانگیری با اشاره به برخی انتقادها در این جلسه از موانع ایجاد شده پیش روی صنعتگران، گفت: تولید کننده و صنعتگر همواره کارش ترسیم آینده خوب از دل مشکلات است تا بتواند از دل سختی ها و دشواری ها عمرانی و آبادانی برای کشور رقم زند.

معاون اول رییس جمهور خطاب به حاضران در جلسه گفت: عده ای در کشور وجود دارند که همواره به دنبال زیاد کردن مشکلات هستند، مشکل نبوده را بوده، حرف نزده را زده و دروغ پردازی می کنند و براساس آن دروغ تحلیل و ارزیابی هم انجام می دهند اما تولید کنندگان کشور می دانند که باید آینده خوبی برای کشور ترسیم کرد.

وی افزود: روزهای خوبی را برای کشور پیش بینی می کنم، به فضل الهی این سختی ها تمام خواهد شد و آینده خوبی پیش روی ملت ایران قرار خواهد گرفت. حتما با همراهی و همکاری نسل جوان با نسل کارکشته و با تجربه گذشته می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

در این جلسه که شهردار تهران و رییس اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند، به ۹ نفر از صنعتگران و کارآفرینان نمونه کشور نشان و تندیس کارآفرینی "امین الضرب" اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس