رئیس شورای لاهیجان برتعامل شهرداری و شرکتهای خدماتی تاکید کرد


رئیس شورای لاهیجان برتعامل شهرداری و شرکتهای خدماتی تاکید کرد

لاهیجان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان بر تعامل شهرداری لاهیجان با شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز، برق و مخابرات در اجرای طرح های زیربنایی در شهر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا جواد نجار تمیزکار روز سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار کرد:در زمینه حفاری‌های مرتبط در معابر شهری و تأخیر در ترمیم حفاری ها، نارضایتی شهروندان و فضای نامطلوب و نازیبای شهری را در پی دارد.

وی عنوان کرد : طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، متولی نگهداری معابر عمومی شهرداری‌ها هستند و شرکت‌های توزیع آب، برق، گاز و مخابرات که به هر دلیلی نیاز به حفاری معابر شهری دارند، باید طی قراردادی رسمی با شهرداری پس از اجرای شبکه زیرزمینی خود، زیرسازی و آسفالت معابر را ترمیم کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم در مواردی این تعهد در سطح شهر لاهیجان به تأخیر می افتد و در حال حاضر مدت زیادی از حفاری بلوار امام رضا (ع) و کوچه های گلستان گذشته است و تاکنون اداره آبفای اقدام به ترمیم آن نکرده است و مشکلات آن گریبانگیر شهروندان شده و آنان با مراجعات مکرر به شهرداری، درخواست ترمیم این معابر را دارند.

به گفته وی، شرکت‌های خدمات‌رسان باید با در نظر گرفتن دشواری‌هایی که پس از اجرای شبکه‌های زیر زمینی برای ساکنان ایجاد می‌شود در خصوص حفاری معابر با شهرداری تعامل داشته باشند و در موعد مقرر حفاری انجام شده را ترمیم کنند.

وی تصریح کرد : با توجه به وظیفه نظارتی شوراها، اعضای شورای شهر همواره برای مسایل مختلف شهری تذکراتی به شهرداری می دهند اما نکاتی که در جلسه گذشته شورا مطرح شد مورد سوء استفاده برخی از فعالان فضای مجازی قرار گرفت و با تعابیر مختلف تیتر شد.

وی گفت : شهردار لاهیجان از بدنه شهرداری بوده و به مسایل مختلف اشراف دارد و با توجه به تخصص و تعهدی که از وی سراغ داریم به تعهداتش پایبند است و به مسایل مختلف بی توجه نیست و اعضای شورای شهر همواره حامی وی بوده و از عملکرد وی رضایت دارند.

تمیزکار گفت : بیماری منحوس کرونا و شرایط اقتصادی کشور فشارهای فراوانی را بر زندگی مردم وارد کرد و شهرداری ها نیز در این شرایط با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و روند کاری شهرداری و امور پرسنل نیز به کندی پیش می رود.

وی افزود : همه ما در این شرایط بحرانی پشتیبان شهردارهستیم تا این دوره از شورا با کارنامه خوب به پایان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم