سالن مسافری پایانه مرزی پیشین شهرستان راسک آماده بهره‌برداری شد


سالن مسافری پایانه مرزی پیشین شهرستان راسک آماده بهره‌برداری شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سالن مسافربری پایانه مرزی پیشین شهرستان راسک با نقش موثر در توسعه مراودات اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

جلال الدین قادری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ساخت این سالن مسافربری با ۵۰۴ مترمربع زیربنا با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال از اواسط بهمن ماه سالجاری آغاز شد و در مدت ۲۱ روز به اتمام رسید.
وی ادامه داد: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محوطه سازی سالن مسافر و آسفالت آن نیز در حال انجام است تا هر چه سریعتر شاهد برخورداری از امکانات مناسب برای تردد مسافران در این پایانه مهم مرزی باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه این پروژه به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی ایران و پاکستان مورد توجه مقامات عالی رتبه دو کشور محسوب می‌شود روند تکمیل آن در بصورت شبانه روزی در حال پیگیری توسط این اداره کل است.
وی با بیان اینکه مرز پیشین به دلیل نزدیکی به بنادر مهم کشور پاکستان از جمله گوادر، جیونی و کراچی از دیرباز مورد توجه بازرگانان بوده، گفت: بزودی با افتتاح رسمی پایانه مرزی پیشین ضمن عمران و آبادی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی با توجه به قرابت‌های سببی و نسبی و اشتراکات فراوان فرهنگی و اجتماعی شاهد فصل جدیدی از ارتباطات مردمان دوسوی مرز خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند