آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم


اگر از طرفداران پر‌و‌پاقرص بازی‌های ایکس باکس باشید، حتماً مطالبی در مورد ایکس باکس لایو و امکانات فوق‌العاده آن شنیده‌اید. برای دسترسی به بخش لایو ایکس باکس، ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. در این مقاله، قدم به قدم با مراحل ساخت اکانت ایکس باکس لایو آشنا شده و سپس راهکاری به شما ارائه می‌دهیم که بتوانید در کمترین زمان ممکن، حساب کاربری ایکس...

اگر از طرفداران پر‌و‌پاقرص بازی‌های ایکس باکس باشید، حتماً مطالبی در مورد ایکس باکس لایو و امکانات فوق‌العاده آن شنیده‌اید. برای دسترسی به بخش لایو ایکس باکس، ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید.

در این مقاله، قدم به قدم با مراحل ساخت اکانت ایکس باکس لایو آشنا شده و سپس راهکاری به شما ارائه می‌دهیم که بتوانید در کمترین زمان ممکن، حساب کاربری ایکس باکس خود را شارژ کرده و از تمامی امکانات و بازی‌های هیجان‌انگیز موجود در سایت ایکس باکس بهره‌مند شوید.

ایکس باکس لایو گلد چیست؟

شرکت مایکروسافت، سازنده ایکس باکس، از سال 2002 دست به برپایی یک سرویس بازی آنلاین زد. این سرویس علاوه‌بر امکان بازی‌های آنلاین چند نفره، به ارائه محتواهای دیجیتالی و به‌روزرسانی بازی‌ها و برنامه‌ها نیز می‌پردازد. برخی از سرویس‌های لایو ایکس باکس، رایگان هستند، ولی قسمتی از امکانات ارائه شده در بخش لایو، نیاز به شارژ حساب کاربری دارند. در ادامه آموزش قدم به قدم ایجاد حساب کاربری لایو از طریق وبسایت رسمی ایکس باکس و کنسول ایکس باکس وان ارائه شده است.

مراحل قدم‌به‌قدم ساخت اکانت ایکس باکس لایو از سایت

ابتدا مرورگر خود را باز کرده و وارد سایت رسمی ایکس باکسwww.xbox.com شوید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

برای sign in بر روی آیکون پروفایل در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

سپس روی عبارت create one کلیک کنید تا بتوانید یک پروفایل جدید برای خود ایجاد کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحه‌ای که باز شده باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و اگر ایمیلی ندارید می‌توانید روی عبارت create a new email بزنید و یک ایمیل جدید بسازید. به‌جای وارد کردن ایمیل در این قسمت می‌توانید شماره تلفن خود را نیز وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن، عبارتNext بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحۀ جدید باید یک Password یا رمز عبور برای اکانت ایکس باکس خود وارد نمایید. البته توجه داشته باشید، رمز عبوری که انتخاب می‌کنید یک رمز عبور قدرتمند و ترکیبی از حروف و اعداد باشد. پس از تایید رمز عبور، عبارت Next را فشار دهید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحۀ جدید باید نام و نام خانوادگی خود را به ترتیب در قسمت First Name و Last Nam وارد نموده و روی عبارت Next کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحۀ بعد، باید نام کشور و تاریخ تولد خود را وارد کرده و دکمه Next را بزنید.

در این مرحله یک کد به آدرس ایمیلی که وارد نموده‌اید، فرستاده می‌شود، که باید آن را در صفحۀ جدیدی که برایتان باز شده وارد کنید و دکمه Next را بزنید.

در صفحۀ جدید باید به یک سوال امنیتی پاسخ داده و روی Next را کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحۀ آخر روی عبارت Accept بزنید تا مراحل ساخت حساب کاربری شما در ایکس باکس به پایان رسد.

حالا شما یک اکانت ایکس باکس دارید که می‌توانید علاوه‌بر ایکس باکس، سایر برنامه‌های مایکروسافت مانند Skype و Office را نیز استفاده کنید.

مراحل قدم‌به‌قدم ساخت اکانت ایکس باکس لایو از طریق کنسول ایکس باکس وان

از طریق کنسول ایکس باکس وان نیز می‌توانید به راحتی، طی چند مرحله، اکانت ایکس باکس سازید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

ابتدا کنسول خود را روشن کنید.

سپس با دکمۀ سمت چپ بر روی کنترلر ایکس باکس خود وارد صفحۀ اصلی شوید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در این قسمت ابتدا بر روی Sign in کلیک کرده و سپس رویAdd new رفته و دکمه A کنترلر را فشرده تا بتوانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در صفحۀ جدید روی create a new account رفته و دکمه A را فشار دهید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس لایو در چند قدم

در این مرحله باید ایمیل خود را وارد کنید. همان‌طور که قبلاً گفته شد این آدرس ایمیل می‌تواند برای سایر برنامه‌های مایکروسافت هم استفاده شود. برای سهولت کار بهتر است یک ایمیل جدید برای خود بسازید تا به مشکلی برنخورید. سپس دکمه A بر روی کنترلر ایکس باکس را فشار دهید تا ایمیل شما ثبت شود.

در مرحله بعد دکمۀ ☰ در وسط کنترلر ایکس باکس را فشار داده و در پنجره‌ای که باز می‌شود نام و نام خانوادگی خود را در First name و Surname وارد کرده و در هر مرحله برای ثبت، دکمۀ ☰ را فشار دهید.

در صفحۀ بعد از شما می‌خواهد یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. این‌کار را باید دو بار تکرار کنید و پس از هر مرحله، دکمۀ ☰ را فشار دهید.

در قسمت بعد، پس از وارد کردن تاریخ تولد، بر روی عبارتNext رفته و دکمۀ A را بزنید. اگر می‌خواهید برای کودکان خود حساب کاربری ایجاد کنید بهتر است سن واقعی آنها را وارد نموده تا بعداً بتوانید تنظیمات اکانت آنها را مدیریت کنید.

در صفحۀ جدید باید شماره تلفن خود را وارد کنید و دکمۀ ☰ را فشار دهید.

در مرحلۀ آخر با انتخاب I accept و فشردن دکمه A بر روی کنترلر، مراحل ایجاد حساب کاربری ایکس باکس شما به پایان می‌رسد.

شارژ حساب کاربری ایکس باکس لایو در کمترین زمان با گیفت کارت‌های موبوگیفت

پس از ایجاد حساب کاربری در ایکس باکس، نوبت به استفاده از امکانات هیجان‌انگیز بخش لایو ایکس باکس می‌رسد. مجموعه موبوگیفت با ارائه گیفت کارت‌های ایکس باکس وان و گیفت کارت‌های گلد ایکس باکس، به شما ما این امکان را می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به کارت اعتباری بین‌المللی و حتی بدون نیاز به تبدیل ارز، حساب کاربری ایکس باکس خود را شارژ نمایید. با تهیه گیفت کارت ایکس باکس موبوگیفت می‌توانید انواع بازی‌ها و محتواهای دیجیتالی ارائه شده توسط این شرکت را به راحتی خریداری کنید.

اما اگر قصد انجام بازی‌های آنلاین با دوستان خود و یا سایر گیمرهای دنیا را دارید باید گیفت کارت گلد ایکس باکس موبوگیفت را تهیه کنید. با این گیفت کارت موبوگیفت می‌توانید پس از عضویت و شارژ حساب در ایکس باکس لایو هر ماه دو بازی رایگان دریافت کرده و بعضی از عناوین بازیهای ارائه شده در مایکروسافت را تا 50 درصد تخفیف دریافت کنید.

برای تهیه گیفت کارت‌های موبوگیفت می‌توانید به آدرس www.mobogift.com مراجعه کنید. در سایت موبوگیفت اطلاعات کاملی در مورد نحوه فعالسازی و استفاده از این گیفت کارت‌ها ارائه شده است. رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!