تزریق واکسن کرونا در میانه آغاز شد


تزریق واکسن کرونا در میانه آغاز شد

تبریز- ایرنا- طرح واکسیناسیون کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها علیه بیماری کرونا در میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آغاز شد.

محمدرضا مشایخی فرماندار میانه روز سه شنبه در این مراسم ضمن تبریک ایام پر خیر و برکت ماه رجب از تلاش مدافعان سلامت قدردانی کرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته واکسیناسیون در شهرستان و هماهنگی های لازم از طریق کمیته با اولویت واکسیناسیون برای کادر درمان و سپس لایه های مختلف اجتماع اضافه کرد: در سایه تلاش مدافعان سلامت و نیز انجام موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی شاهد برتری شهرستان در بین شهرستان های استان هستیم که امیدواریم در واکسیناسیون نیز موفق عمل کنیم.

مشایخی با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت و تمامی کادر بهداشت و درمان سبب دلگرمی ما مسئولین بعنوان خادمان ملت است، اضافه کرد: این امر ما را وادار می‌کند تا هر چه بیشتر در جهت تامین امکانات و تجهیزات این حوزه تلاش کنیم.

فرماندار ویژه میانه در خصوص ایجاد مرکز جامع سرطان در شهرستان گفت: فضایی برای ایجاد مرکز در نظر گرفته شده و از سوی موسسه مهرانه تجهیز و نیروهای متخصص و فوق تخصص و دارو هم از طریق دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان تامین خواهد شد.

وی پیگیری مجوز برای خرید سی تی اسکن دوم برای بیمارستان میانه از سوی مجتمع فولاد میانه و تامین دستگاه جدید اکسیژن ساز مرکزی برای بیمارستان خاتم را از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و درمان برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی