واکسن کرونا در استان قزوین در پایگاه‌های معین تزریق می‌شود


واکسن کرونا در استان قزوین در پایگاه‌های معین تزریق می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: واکسن کرونا در استان قزوین فقط در پایگاه‌هایی که تعیین‌شده تزریق خواهد شد، در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته‌شده است.

منوچهر حبیبی در نشست هماهنگی واکسیناسیون کرونای استان قزوین که امروز ۱۲ اسفند در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به تعداد فوتی‌های کرونا در قزوین، تصریح کرد: بر اساس جمع‌بندی جامع و کامل؛ به‌واسطه تلاش و اقدام و اهتمام کادر درمان و همراهی مردم طی سه روز گذشته یک مورد فوتی ثبت‌شده است، اگر مردم پای‌کار باشند می‌توانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی افزود: نظارت‌ها به‌صورت جدی صورت می‌گیرد و بیش از ۹۵ درصد بازار به‌موقع تعطیل می‌شود، ترددها باید به‌صورت جدی کنترل شود، تزریق واکسن نیز در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روند کنترل را تسریع می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: سند پایش واکسیناسیون و توصیه بر رعایت دستورالعمل‌ها در کنار واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت ارسال و واکسن به‌تناسب نزدیکی افراد به کرونا و اولویت‌بندی‌های مدنظر وزارت بهداشت توزیع‌ شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی یادآور شد: در فاز اول تزریق واکسن هستیم، اولویت اول کادر درمان هستند، میزان واکسن‌هایی که به استان اختصاص پیداکرده نیز در آینده بیشتر می‌شود، واکسن فقط در پایگاه‌هایی که تعیین‌شده تزریق خواهد شد و در هر شهرستان یک پایگاه برای این امر در نظر گرفته‌شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: برخی مشاغل و اقشار جهت اولویت‌بندی تزریق واکسن کرونا مشخص شدند، سالمندان و غسال‌ها باید در اولویت قرار بگیرند همچنین فعالان طرح شهید سلیمانی هم در این اولویت‌بندی باید لحاظ شوند.

این مسئول تأکید کرد: تزریق واکسن کرونا یک کار ارزشمند است که همه مردم منتظر این روز بودند و این طرح باید با تلاش مسئولان امر و با قوت و قدرت انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات