افزایش37 درصدی دستگیری عاملان سرقت در جیرفت


افزایش37 درصدی دستگیری عاملان سرقت در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از افزایش 37 درصدی دستگیری سارقان طی 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در حوزه کشف مواد مخدر نیز 58 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

سرهنگ"رضا محمدرضایی" اظهار کرد: در اجرای طرح های مختلف انتظامی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پرتلاش پلیس شهرستان جیرفت در سال جاری موفق به دستگیری 1597 سارق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 37 درصدی را در پی داشته است.

وی افزود: با به کارگیری توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان در حوزه دستگیری سارقان و مالخران نیز تا کنون 1915 فقره انواع سرقت کشف 1597 سارق دستگیر شدند که افزایش 37 درصدی دستگیری سارقان و افزایش 20 درصدی کشف سرقت را نسبت به مدت مشابه شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری عنوان کرد: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان، تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق جرم خیز و کنترل خرده فروشان، طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 تن و 954 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که کشفیات این حوزه نیز 58 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این راستا 260 متهم دستگیر شدند که 11 درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز رقم خورد.

محمدرضایی در ادامه با اشاره به تدابیر شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت اظهار کرد: طرح های برخورد با اراذل و اوباش نیز طی سال جاری منجر به دستگیری 350 نفر از مخلان امنیت و آرامش شهروندان شد که این مورد هم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان بیان کرد: پلیس برای آرامش، آسایش و امنیت شهروندان تلاش می کند و امیدواریم شهروندان نیز به نکات ایمنی و خود مراقبتی جهت پیشگیری از سرقت و سایر جرائم توجه جدی داشته و با گزارش موارد مشکوک به پلیس، نقش خود را در تولید و حفظ امنیت ایفاء کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان