اعمال محدودیت‌های مجدد کرونایی در کهگیلویه/ ساده‌انگاری کرونا مساوی با مرگ


اعمال محدودیت‌های مجدد کرونایی در کهگیلویه/ ساده‌انگاری کرونا مساوی با مرگ

فرماندار شهرستان کهگیلویه از اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی در شهرستان خبر داد و گفت: در صورت عدم همکاری مردم، برق سطح شهر از ساعت 18 تا 20 قطع خواهد شد.

دارا کریمی‌نژاد در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی برای همه کشورهاست اظهار کرد: باید هر منطقه‌ای متناسب با شرایط آن منطقه تمام تلاش خود را برای عبور از این بحران انجام دهند.

وی از رسانه‌ها به عنوان یکی از اضلاع مهم کمک به توسعه شهرستان و مانع پیشروی کرونا نام برد و تصریح کرد: رسانه‌ها با اخبار کرونایی و تولید محتوا نقش مهمی در این راستا دارند.

کریمی‌نژاد هر گونه اهمال‌کاری توسط دستگاه‌ها را غیرقابل توجیح عنوان و بیان کرد: اگر مدیران تعهد داشته باشند اقدامات هم بصورت جدی خواهد بود.

وی از اعمال‌ مجدد محدودیت‌های کرونایی در کهگیلویه خبر داد و گفت: اگر مردم همکاری نکنند اقدام به مسقوط نمودن کلیه خیابان‌های منتهی به میدان مرکزی خواهیم نمود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه همچنین افزود: در صورت عدم کنترل، برق سطح شهر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ قطع خواهد شد، مراسمات عزا از این به بعد ساعت ۷ صبح برگزار شود.

وی ساده‌انگاری کرونا را مساوی با مرگ دانست و افزود: عادی انگاری کرونا زمینه خروج از زندگی و رعایت فاصله اجتماعی باعث ادامه زندگی است.

به گزارش ایسنا، کریمی‌نژاد با توجه به ثبت‌نام شوراها گفت: نامنویسی داوطلبان بصورت اینترنتی و در خانه انجام شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...