صباغیان: در تصویب بودجه به همسان سازی حقوق‌ بازنشستگان توجه شود


صباغیان: در تصویب بودجه به همسان سازی حقوق‌ بازنشستگان توجه شود

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: به همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دقت کنید و تا تصویب بودجه تمام نشده، فکری به حال فاصله طبقاتی کنید.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق معلمان حمایتی و خرید خدمات غیرقابل تحمل است. این روزها فشار اقتصادی زیادی روی مردم است از وزیر مرتبط درخواست می‌کنم که ماجرا را پیگیری کند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس خطاب به نمایندگان قوه مقننه گفت: ما سرگرم بودجه شدیم و چاره‌ای نداریم اما فشار اقتصادی روی دوش مردم سنگینی می‌کند. حتی تأمین کالاهای اساسی از سوی مردم سخت شده است. باید به این امر توجه ویژه‌ای کنیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه مجلس دهم در جریان تصویب بودجه ۱۳۹۹ حقوق مدیران ارشد را ۲.۵ برابر کرد، تا پیش از آن حقوق مدیران ارشد ۷ برابر حداقل حقوق بود و سال قبل ۱۵ برابر شد، افزود: مجلس یازدهم نیز به همسان سازی حقوق ها توجه نکرده است. البته به همسان سازی وزارت علوم و بهداشت و درمان توجه کردیم اما به همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران دقت نکردیم. تا تصویب بودجه تمام نشده، فکری به حال فاصله طبقاتی کنید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها