برنامه های گرامیداشت18اسفند درمازندران با تکریم خانواده شهید «مصطفی نوروزی» آغاز می شود


برنامه های گرامیداشت18اسفند درمازندران با تکریم خانواده شهید «مصطفی نوروزی» آغاز می شود

حجت الاسلام نعمتی قرا به 18اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد وگفت: آئین تکریم خانواده شهید «مصطفی نوروزی» در راستای نکوداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد فردا(13اسفند) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به تکاپوی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران برای گرامیداشت 18اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستادمقابله با کرونا اشاره واظهار کرد: تلاش داریم برنامه گرامیداشت این ایام با تجدید بیعیت با شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم این مردان خدایی آغاز شود.

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بابیان اینکه امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: تجدید میثاق با شهدا، عمل به سیره شهدا و ادامه حرکت شهدای عزیز است.

وی به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با محوریت تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: این طرح همانند سایر استان‌های کشور در مازندران نیز در حال اجرا است.

حجت الاسلام نعمتی قرا آئین تکریم خانواده شهید مدافع امنیت«مصطفی نوروزی» در راستای نکوداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد فردا(13اسفند) با حضور «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بیت شریف این شهید والامقام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد استان با حضور در بیت شهدا، علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدا از خانواده معظم آن‌ها دلجویی می‌کنند، یادآورشد: همچنین برای تجدید میثاق فعالان مسجدی با شهدا و آرمان های امام شهدا حضرت امام خمینی(ره) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در گلزار شهدا نیز حضور خواهیم یافت.

به گزارش شبستان،شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد،(2اسفند) به صورت خودرویی و با حضور گسترده مردم شهید پرور ساری مرکز مازندران از حسینیه عاشقان کربلا تا آرامگاه ملامجدالدین تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برپیکر مطهر این شهید والامقام، مراسم خاکسپاری شهید مصطفی در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» انجام شد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!