رفع نقص‌های اصلی ویندوز 10 در به‌روزرسانی جدید


رفع نقص‌های اصلی ویندوز 10 در به‌روزرسانی جدید

ایتنا - برخی از کاربران ویندوز 10 نقص ویژه‌ای را در این سیستم عامل گزارش کردند که از باز شدن اسنادی که در دسکتاپ ویندوز بود جلوگیری‌می کرد.

شرکت مایکروسافت در به‌روزرسانی جدید سیستم عامل ویندوز 10 چندین نقص نرم‌افزاری کلافه کننده در اسناد باز را برای کاربران خود برطرف کرده است.
این ایرادها، مدت‌ها مورد نقد و گلایه کاربران و همچنین رسانه‌ها بوده است.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، برخی از کاربران ویندوز 10 به تازگی نقص ویژه‌ای را در این سیستم عامل گزارش کرده‌اند که از باز شدن اسنادی که در دسکتاپ دستگاه ویندوزی آنها است جلوگیری می‌کند.
این نقص، کاربران را در کار با اسناد مورد نیاز خود سرگردان نموده است.

این به‌روزرسانی جدید که با نام KB459829 شناخته می‌شود به منظور حل این مشکل کلافه کننده ارائه شده است و هم اکنون کاربران دو نسخه اخیر ویندوز 10 می‌توانند آن را از طریق بخش به‌روزرسانی‌های ویندوز دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنند تا از این آسیب رهایی یابند.
رفع نقص‌های اصلی ویندوز 10 در به‌روزرسانی جدید

البته مشکل مورد نظر منحصر به این ایراد نیست.
در این به‌روزرسانی همچنین به چند نقص دیگر در ویندوز 10 اشاره شده است. این نقص‌ها شامل ایجاد نسخه کپی از فولدرهای تامین کنندگان سرویس‌های ابری در بخش Windows Explore بود.
علاوه بر این مشکل میانبر Alt-Tab که از امکان رفتن به نرم‌افزارهای باز با استفاده از هاتکی جلوگیری می‌کرد نیز در این به‌روزرسانی رفع شده است.

همچنین این بسته به‌روزرسانی، مشکل نمایش لاک استرین خالی پس از بیداری دستگاه از حالت هایبرنیت را نیز برطرف کرده است.
همچنین مشکلاتی از قبیل قفل شدن دستگاه هنگام انجام یک بازی در حالت تمام صفحه نمایش یا حالت تبلت و همچنین مشکل غیرفعال شدن دستگاه‌های آموزشی پس از به‌روزرسانی به نسخه 2004 ویندوز 10 نیز در این به‌روزرسانی رفع شده‌اند.

جالب است بدانید که KB459829 به در دسته به‌روزرسانی‌های اختیاری قرار گرفته است و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود در رابطه با نصب آن تصمیم‌گیری کنید.
در صورت تصمیم به نصب به‌روزرسانی یاد شده عبارت update را در نوار جست‌وجوی ویندوز 10 تایپ کرده، گزینه Windows Update که در نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شود را انتخاب کرده و دکمه بررسی به‌روزرسانی های جدید را فشار دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط