آموزش تخصصی ریمپ


آموزش تخصصی ریمپ

https://iranecar.com/wp-content/uploads/2021/03/2.jpg???با تغییر و پیشرفت ساختار و سیستم خودروها، آموزش تخصصی ریمپ به یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌ها برای علاقمندان به حوزه الکترونیک خودرو تبدیل شده است. با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های اعمال شده در صنعت خودروسازی دیگر نمی‌توان انتظار داشت همانند روزگاران گذشته تعمیرکاران و مکانیک‌ها به صورت سنتی با دانش...

با تغییر و پیشرفت ساختار و سیستم خودروها، آموزش تخصصی ریمپ به یکی ازمهم‌ترین دغدغه‌ها برای علاقمندان به حوزه الکترونیک خودرو تبدیل شده است. با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های اعمال شده در صنعت خودروسازی دیگر نمی‌توان انتظار داشت همانند روزگاران گذشته تعمیرکاران و مکانیک‌ها به صورت سنتی با دانش و تجربه به دست آمده به همراه ابزارهای موجود، نیازهای دارندگان خودروها را برطرف نمایند. چرا که یک تغییر اساسی در سیستم خودروها با ورود ECU و بردهای الکترونیکی در اتومیبل‌ها ایجاد شده است و نیاز به کسب دانش و آگاهی‌هایی در زمینه ریمپ ایسیو می‌‌باشند. بنا به همین امر است که امروزه گذراندن دوره آموزش تخصصی ریمپ به یک امر ضروری و اساسی تبدیل شده است. در همین راستا ما نیز این نوشتار را به تعریف ریمپ، کارکردها، مزایا و همچنین معرفی مسیری برای آموزش تخصصی ریمپ، اختصاص داده‌ایم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

آموزش تخصصی ریمپ

ریمپ به چه معناست؟

برای اینکه بتوانیم واژه ریمپ ( remap) را تعریف کنیم، باید ابتدا از ایسیو(ECU) صحبت نماییم و اطلاعاتی از این واژه و مفهوم به شما ارائه دهیم.

ایسیو در واقع مغز خودرو محسوب می‌شود. یعنی کار و وظیفه اصلی ایسیوها پردازش داده‌ها برای استارت خودرو می‌باشد. ایسیو دستور سنسورهای متفاوت در خودرو را همانند سنسور دمای آب، زاویه دریچه گاز، سنسور میل بادامک، سطح روغن موتور و غیره دریافت می‌کند و برای روشن شدن و استارت خودرو، آن‌ها را با هم هماهنگ می‌نماید. به عبارت فنی‌تر می‌توان گفت که ایسیو پردازشگری بسیار قوی بر روی موتور است که میزان ورودی‌ها و خروجی‌های سنسورها را برای ایجاد فرآیند احتراق و جرقه زدن بنزین و استارت خوردن خودرو مدیریت می‌کند. در دوره آموزش تخصصی ریمپ شما به صورت کامل با ECU آشنا خواهید شد.

حال که فهمیدم ایسیو چیست باید ببینیم ریمپ ایسیو به چه معنا است. در یک تعریف فنی می توان گفت فرآیند ریمپ ایسیو به معنای تنظیم و کالیبره کردن دوباره پیشرانه به طریق برنامه ریزی نرم افزار و یا فریمور ایسیو در سطحی پیشرفته و به منظور ارتقاء عملکرد موتور می‌باشد. به زبان عامیانه تر می‌توان گفت، ریمپ به معنای تنظیم مجدد جداول ایسیو است. روند انجام و پیاده کردن ریمپ امری تخصصی است و نیاز به گذراندن دوره آموزش تخصصی ریمپ از طریق آموزشگر ماهر و حرفه‌ای در فضایی کاملاً تخصصی دارد. بر همین اساس است که تأکید داریم دوره آموزش ریمپ باید از طریق آموشگر و آموزشگاهی حرفه‌ای انجام شود تا در این زمینه تخصص لازم را به دست آورید.

چرا ریمپ ایسیو ضروری می‌باشد؟

اغلب این سؤال پرسیده می‌شود که با وجود پردازش و تنظیم سیستم الکترونیک خودروها در کارخانه، چه نیازی به ریمپ ایسیو یا دوباره تنظیم کردن پردازشگرالکتریکی موتور توسط متخصصان این حوزه می‌باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کارخانه اغلب به تولید عمده خودروها با یک تنظیمات یکسان سیستم الکتریکی دست خواهد زد و آن را به هنگام فروش به دست مصرف کنندگان می‌رساند. اما مصرف کنندگان اغلب در شرایط متفاوت آب و هوایی از خودرو استفاده می‌کنند. شرایط آب و هوایی متفاوت یکی از مهم‌ترین فاکتورها جهت تأثیر بر عملکرد موتور و خودرو خواهد بود. در صورت عدم ریمپ ایسیو و باز تنظیم توسط متخصصان این زمینه، خودرو با افت شدید توان موتور و همچنین ایجاد صدای ناک مواجه خواهد بود.

آموزش تخصصی ریمپ

از سوی دیگر برخی از خودروها بنا به کاربردهای خاصی همچون پیست‌ها، رالی‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند و این خودروها نیازمند انجام فرآیند ریمپ ایسیو خواهند بود تا سیستم پردازش موتور بتواند به خوبی خود را با نیاز عملکرد موتور برای استفاده های خاص و تأمین توان و قدرت مورتو پشتیبانی نماید. بر همین مبنا و با توجه به اهمیت نحوه ریمپ درست و دقیق است که گذراندن دوره آموزش تخصصی ریمپ برای علاقمندان این حوزه ضروری می‌باشد تا به خوبی بتوانید آموزش ریمپ با نرم افزار وینولز را بیاموزید و در این زمینه متخصص و حرفه‌ای شوید.

نرم افزاروینولز چیست؟

نرم افزار وینولز یکی از معروف‌ترین نرم افزارها برای ویرایش نرم افزار ایسیو خودرو در دنیا می‌باشد و به یک استاندارد صنعتی برای ایسیو حرفه‌ای سیستم الکتریکی خودرو تبدیل می‌شود. به کمک این نرم افزار جداول یا نقشه‌های ایسیو همانند جداول سوخت، جرقه، سنسورها، دریچه گاز و غیره جستجو می‌شود و شاخص عملکرد خودرو تشخیص داده می‌شود و به کمک نرم افزار حرفه‌ای وینولز تغییرات اعمال می‌شود. فردی که با این نرم افزار کار می‌کند باید علاوه بر دانش و تخصص در حوزه ریمپ ایسیو باید در زمینه کار با نرم افزار نیز حرفه‌ای باشد. بر همین مبنا است که آموزش نرم افزار وینولز برای علاقمندان به حوزه ریمپ، یکی از مهم‌ترین نکات و آموزش‌ها به شمار می‌آید.

آموزش تخصصی ریمپ را کجا بگذارنید؟

به حتم جهت دریافت علم، دانش و تکنیک‌های به روز نیاز به همراهی مربیان و متخصصانی دارید که با علم، دانش و تجربه خود بتوانند شما را در زمینه آموزش تخصصی ریمپ به سطح حرفه‌ای برسانند. بر همین اساس ضروری است که به جز گذراندن دوره‌های تئوری آموزش نرم افزار وینولز، آموزش‌ها به صورت عملیاتی نیز به شما ارائه شود تا به تبحر و تخصص کافی برسید و در دنیای واقعی بتوانید به راحتی کار را برای مخاطبان و مشتریان خود انجام دهید. بر همین اساس است که ما آموزشگاه آرمان خودرو را برای آموزش ریمپ پیشنهاد می‌کنیم.

چرا آموزشگاه آرمان خودرو را پیشنهاد می‌کنیم؟

آموزشگاه آرمان خودرو یکی از مجموعه‌های تخصصی و حرفه‌ای در زمینه آموزش تخصصی ریمپ می‌باشد. مربیان و آموزشگران آرمان خودرو هم در حوزه الکترونیک تحصیلات آکادمیک دارند و هم اینکه تبحر و تجربه در زمینه آموزش ریمپ و آموزش تعمیرات ایسیو را دارند. مجموعه آرمان خودرو برای شما موقعیتی را فراهم می‌آورد که بتوانید در کنار گذراندن دوره‌ها و کلاس‌های تئوری آموزش نرم افزار وینولز و ریمپ، با حضور در دفاتر فنی آرمان خودرو به صورت عملیاتی با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنید درگیر شوید و به صورت کامل، تخصص ریمپ ایسیو را فراگیرید. همچنین جهت شروع کار، می‌توانید در دفاتر فنی آرمان خودرو در سراسر کشور مشغول به کار شوید و از همراهی و پشتیبانی متخصصان و کارشناسان در حین کار و در صورت نیاز و بر خوردن به مشکل برخوردار شوید.

جهت شرکت در دوره‌های آموزش تخصصی ریمپ می توانید از طریق وبسایت(arman-ecu.ir) با آموزشگاه تخصصی آرمان خودرو تماس داشته باشید و جهت ثبت نام در دوره اقدامات لازم را طبق راهنمایی سایت انجام دهید. تلاش مجموعه آرمان خودرو آموزش ریمپ به صورت علمی و کاربردی است تا دریچه‌هایی از علم روز را برای شما علاقمندان این حوزه بازنموده و زمینه پیشرفت شما را فراهم نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟