ست مبلمان و ورزشی ویژه توانیابان در بوستان‌های پایتخت


ست مبلمان و ورزشی ویژه توانیابان در بوستان‌های پایتخت

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: به منظور افزایش سلامت، شادی و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر شهروندان معلول و کم‌توان در فضاهای شهری تعدادی ست مبلمان و ورزشی به مناطق مختلف شهرداری تهران به منظور نصب در بوستان ها تحویل داده شده است.

به گزارش روز سه شنبه سازمان زیباسازی شهر تهران؛ لاله کاظمی افزود: این سازمان به مناسبت استقبال از بهار ۱۴۰۰ اقدامات ارزشمندی در شهر تهران انجام خواهد داد.

وی افزود: این اقدامات با توجه به سیاست های سازمان زیباسازی شهر تهران و با هدف تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" اجرایی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران بیان داشت: این سازمان به منظور افزایش سلامت، شادی و نشاط در جامعه و ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر شهروندان معلول و کم توان در فضاهای شهری تعداد ۹ست (هر مجموعه۱۳عددی شامل ۴ عدد نیمکت معمولی، ۳عدد نیمکت خانواده، ۲عدد سطل زباله، یک عددآبخوری، یک عدد رمپ دسترسی - ۲عدد پل روی جوی) به مناطق مختلف شهرداری تهران به منظور نصب در بوستان ها تحویل داده شده است.

کاظمی گفت: بر این اساس و با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق سازمان، ست های تحویل شده به مناطق در بوستانهای قیطریه (منطقه ۱)، شاهین (منطقه ۲)، کارون (منطقه ۴)، ساحل (منطقه ۵)، یاسمن(منطقه۸)، المهدی(منطقه۹)، ابیانه(منطقه۱۴) نرگس(منطقه۱۹) وصنوبر (منطقه۲۲) نصب خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به نصب وسایل تندرستی ویژه توانیابان در مناطق مختلف شهر تهران اظهار داشت: تعداد ۱۸ست وسایل تندرستی ویژه توانیابان به مناطق مختلف شهرداری تهران جهت نصب در بوستان ها تحویل داده شده است.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: این وسایل ها با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور مناطق سازمان، به بوستانهای شهید نیاکی و شهید توکلی (منطقه ۷)، تسلیحات و مصطفی خمینی (منطقه ۸)، آزادی، لاله و لادن (منطقه ۹)، بوستان۱۷ شهریور (منطقه ۱۲)، سیمرغ و فلکه دوم نیروی هوایی (منطقه ۱۳)، سهند و ترنج (منطقه ۱۴)، آلاله و سلامت (منطقه ۱۷)، ولایت و دانش آموز (منطقه۱۹)، سنا و جانبازان (منطقه۲۰) اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت