استاندار : نقاط حادثه خیر قزوین، مشخص و ساماندهی شود


استاندار : نقاط حادثه خیر قزوین، مشخص و ساماندهی شود

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین بر لزوم پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: ساماندهی نقاط حادثه خیز استان باید در اولویت شورای ترافیک قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در شورای ترافیک ، افزود: این شورا یکی از جلسات مهم و تاثیرگذاری در کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی است و باید به صورت مداوم و جدی پیگیری شود.
وی اظهار داشت:دستگاه ها اجرایی و سازمان ها خدمت رسان باید هم افزایی و همراهی خوبی با یکدیگر داشته باشند و برای خدمات رسانی و رفع مشکلات شهروندان تلاش کنند.
جمالی پور با اشاره به روزهای پایانی سال و افتتاح بزرگراه غدیر تصریح کرد: احتمال افزایش تردد در جاده‌های استان خواهد بود و با شناسایی و حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم راهنمایی در مکان‌های مناسب، باید ایمنی جاده‌ها را افزایش داده تا شاهد کاهش آمار تلفات باشیم.
رییس پلیس راه استان قزوین نیز گفت: در طرح زمستانی پلیس راه اقدامات و برنامه‌ها به طور کامل انجام شده است.
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش افزود: امسال میزان تصادفات‌ جاده‌ای منجر به خسارت در استان قزوین نسبت به سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشته و تصادفات منجر به فوت و جرح هم ۲۱ درصد کمتر شده است.
وی اظهار داشت : پلیس راهور در شرایط اخیر، اقدامات خود را با دقت و حساسیت تمام انجام داده است.
سرهنگ ذاکری منش افزود: رفع نقاط حادثه خیز، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در آزادراه غدیر و همچنین هماهنگی با شعبه‌های بیمه از جمله دغدغه‌های پلیس راهور استان قزوین است.
وی یادآورشد: امسال پیش‌بینی پلیس راه افزایش حداکثری مسافرت‌ها و سفرهای نوروزی خواهیم بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی