نه بیت‌کوین بخرید و نه ارز دیجیتال اگر این 4 نکته مهم را نمی‌دانید !


در بازار ارزهای دیجیتال برخی از ارز های دیجیتال هستند که بالای هزار درصد رشد داشته اند. اما سوالی که این روز ها برای بسیاری از افراد مطرح میشود این است که بیت کوین بگیرند و یا سایر ارز های دیجیتال که به آلت کوین شناخته می‌شوند.

نه بیت‌کوین بخرید و نه ارز دیجیتال اگر این 4 نکته مهم را نمی‌دانید !

اولین چیزی که باید در ابتدای کار بگوییم که بیت کوین چیست و آلت کوین چیست، آلت کوین ها به سایر ارز های دیجیتال غیر از بیت کوین گفته میشود. اگر قصد دارید در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنید حالا چه به صورت بیت کوین یا آلت کوین باید 4 نکته مهم را حتما بدانید تا بتوانید یک سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید و با دیدی بازتر بتوانید سرمایه گذاری کنید.

نه بیت‌کوین بخرید و نه ارز دیجیتال اگر این 4 نکته مهم را نمی‌دانید !

1- حتما در مورد وایت پیپر (white paper) ارز های دیجیتال مطالعه کنید و در این مورد اطلاعات کافی به دست آورید.

اما وایت پیپر یا کاغد سفید چیست ؟ درواقع کاغذ سفید در آن درمورد کاری که آلت کوین مورد نظر قرار است در دنیای ارز های دیجیتال انجام دهد اطلاعات کاملی نوشته شده. برای همین لازم است قبل از خرید و یا بررسی یک ارز دیجیتال حتما وایت پیپر آن را مطالعه کنید.

2- ارز بازار آلت کوینی که میخواهید بخرید را بررسی کنید.

برای پیدا کردن ارزش بازار یک ارز دیجیتال چه بیت کوین و چه غیر از بیت کوین میتوانید به صرافی ها و یا سایر سایت های معتبر که ارزش بازار یک ارز دیجیتال را نشان میدهند مراجعه کنید. و میتوانید از این طریق رتبه بندی هر آلت کوین را بر اساس ارزش بازار آن پیدا کنید.

نه بیت‌کوین بخرید و نه ارز دیجیتال اگر این 4 نکته مهم را نمی‌دانید !

3- نکته دیگر که باید به آن توجه شود شاخص BTC.D است.

این شاخص که به آن شاخص بیت کوین دامیننس گفته میشود در واقع به حجم تسلط بیت کوین در بازار اشاره دارد. از بیت کوین دامیننس به نفوذ و غلبه بیت کوین نیز تعبیر میشود.

نه بیت‌کوین بخرید و نه ارز دیجیتال اگر این 4 نکته مهم را نمی‌دانید !

این شاخص شرایط بازار بیت کوین را در برابر سایر ارز های دیجیتال را به ما نشان میدهد. این شاخص در واقع یک نمودار است که میتوانید آن را بر اساس دانش تحیلیل تکنیکال آنالیز کنید.

4- تحلیل نمودار خود بیت کوین

چون این نماد یا دارایی در واقع ایده و پیشرو بازار ارز های دیجیتال است. اگر بیت کوین ریزشی به دنبال داشته باشد سایر ارز های دیجیتال نیز به دنبال آن دچار ریزش خواهند شد.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

هیچگاه این مواد غذایی را داخل فریزر قرار ندهید | 65.8 هزار اگر در فردی این نشانه ها را دیدید، او به شما حسودی می کند | 388.2 هزار زیبا ترین زنان ایرانی را ببینید | 149.9 هزار با این کار ریزش مو های خود را تا ابد متوقف کنید ! | 135.1 هزار زمان رسمی واریز یارانه معیشتی اسفند ماه اعلام شد+ مبلغ | 176.2 هزار هیچگاه پیش از جوشاندن بادمجان آن را پوست نکنید! | 89.3 هزار 6 سوال مهم که پیش از انتخاب همسر باید پرسید ! | 50.2 هزار گیر کردن عجیب بچه شیرازی در ماشین لباسشویی | 68.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس