با مزیت‌های خرید آریزو 5 توربو ، سدان لوکس و خوش‌تیپ مدیران خودرو آشنا شوید


با مزیت‌های خرید آریزو 5 توربو ، سدان لوکس و خوش‌تیپ مدیران خودرو آشنا شوید

گجت نیوز آریزو 5 توربو که به عنوان سدان محبوب مدیران خودرو محسوب می‌شود به یک موتور توربو، ظاهری اسپرت و کابینی جادار مجهز بوده و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای مشتریان ایرانی باشد. بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو... نوشته با مزیت‌های خرید آریزو 5 توربو ، سدان لوکس و...

آریزو ۵ توربو که به عنوان سدان محبوب مدیران خودرو محسوب می‌شود به یک موتور توربو، ظاهری اسپرت و کابینی جادار مجهز بوده و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای مشتریان ایرانی باشد.

بیش از ۳ سال پیش در اواخر تابستان سال ۱۳۹۶ شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس‌ترین خودروی خود یعنی تیگو ۷ نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد.

انصافا آریزو ۵ هم طراحی شیک و هم اسپورت دارد و می‌تواند دل اقشار نوگرا و طرفدار مدرنیته را به دست آورد. شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت می‌دارید که به لحاظ ابعاد ما بین هیندای اکسنت و النترا قرار دارد و دارای طراحی قوی و ماندگار می‌باشد که خودروهای اروپایی و کره‌ایی را به شما یادآوری می‌کند.

مزیت‌های آریزو ۵

یکی از مزیت‌های بزرگ آریزو ۵ اطاق جادار و فضای بار بسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب. در اصل شما فضای بیرون یک سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس دارید که هم در شهر مفید است و هم در سفر لذت بخش.

آریزو ۵ همواره طرفداران خاص خود را داشته است و دارد و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، اکثر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند، بر طبق نظر مشتریان آریزو ۵ دارای موتوری با دوام و کم استهلاک و قوی است و بدنه و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می‌کند از سوی دیگر هم اکنون میتوان این خودرو را با پیش پرداخت ۴۰ درصد و اقساط تا سقف ۵ سال با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول در بازار حساب می‌شود، از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر در کنار ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده که این‌ها شرایط خاصی است که تنها آریزو ۵ در بازار ایران در این سگمنت از آن سود می‌جوید و مدیران خودرو این شرایط را برای کلیه محصولات خود در نظر گرفته است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا