میشل عون تشکیل دولت را پیش‌زمینه دریافت‌ کمک مالی خارجی دانست


میشل عون تشکیل دولت را پیش‌زمینه دریافت‌ کمک مالی خارجی دانست

شفقنا- رئیس‌جمهوری لبنان بر لزوم تشکیل دولتی تأکید کرد که کشورش بتواند از طریق آن با نهادهای مالی که مایلند به این کشور کمک کنند، مذاکره کند. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در دیدار با هیئتی از دانشگاه فرهنگی لبنان در جهان به بحران‌هایی که کشورش از حدود 30 سال پیش با […]

میشل عون تشکیل دولت را پیش‌زمینه دریافت‌ کمک مالی خارجی دانستمیشل عون تشکیل دولت را پیش‌زمینه دریافت‌ کمک مالی خارجی دانست

شفقنا- رئیس‌جمهوری لبنان بر لزوم تشکیل دولتی تأکید کرد که کشورش بتواند از طریق آن با نهادهای مالی که مایلند به این کشور کمک کنند، مذاکره کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان در دیدار با هیئتی از دانشگاه فرهنگی لبنان در جهان به بحران‌هایی که کشورش از حدود ۳۰ سال پیش با آن مواجه بوده، اشاره کرد و گفت: بحران دولتی و بحران بزرگ مالی یکی از این بحران‌هاست که حتی لبنانی‌های مقیم خارج نیز از آن تأثیر پذیرفته‌اند. نتایج جنگ سوریه بعد از بسته شدن گذرگاه‌های مرزی و قطع ارتباط با کشورهای عربی و استقبال لبنان از یک میلیون و ۸۵۰ هزار سوری تأثیر زیادی بر این بحران گذاشته است.

وی گفت: به تمام این بحران‌ها کرونا و انفجار بندر بیروت نیز اضافه می‌شود. ما اکنون برای تشکیل دولتی تلاش می‌کنیم که بتوانیم از طریق آن با نهادهای مالی که آماده کمک به ما هستند مذاکره کنیم. لبنان نیاز شدیدی به کمک این نهادها و لبنانی‌های مقیم خارج که می‌توانند سازمان‌ها و فرصت کاری برای جوانان ایجاد کنند، دارد. ما برای بازسازی کشور و توسعه بخش‌های آن تا حد امکان تلاش می‌کنیم و توانستیم که بخش کشاورزی را اخیرا توسعه ببخشیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید