سامسونگ از سری تلویزیون‌های 2021 خود رونمایی کرد


سامسونگ از سری تلویزیون‌های 2021 خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ امروز و در جریان مراسمی آنلاین به نام Unbox Discover سری تلویزیون‌های 2021 خود شامل MICRO LED، Neo QLED و تلویزیون‌های لایف‌استایل، مانیتورها و ساندبارهای جدید را رونمایی کرد. در دوره‌ای که مردم زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، نوآوری‌های سامسونگ به شما امکان می‌دهد بهره بیشتری از نمایشگرهای خانگی خود ببرید. جیمز فیشلر، معاون بخش...

شرکت سامسونگ امروز و در جریان مراسمی آنلاین به نام Unbox Discover سری تلویزیون‌های 2021 خود شامل MICRO LED، Neo QLED و تلویزیون‌های لایف‌استایل، مانیتورها و ساندبارهای جدید را رونمایی کرد. در دوره‌ای که مردم زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، نوآوری‌های سامسونگ به شما امکان می‌دهد بهره بیشتری از نمایشگرهای خانگی خود ببرید.

جیمز فیشلر، معاون بخش سرگرمی‌های خانگی سامسونگ آمریکا می‌گوید «ما در سامسونگ با افتخار به نوآوری برای بهبود زندگی همه مصرف کنندگان ادامه می‌دهیم. در سال گذشته نوآوری‌هایی که زمانی داشتن‌شان صرفا یک مزیت بود، به یک نیاز در خانه، دفتر کار، مدرسه و غیره تبدیل شده‌اند. نقش تلویزیون در زندگی ما افزایش یافته و در سال 2021 سامسونگ همچنان نقش تلویزیون در برآوردن نیازها و علایق مصرف‌کنندگان را متحول می‌کند».

برای چندین دهه تلویزیون صرفا وسیله‌ای برای تماشای فیلم و سریال بود اما اکنون به اتاق‌های کنفرانس و سالن‌های بدنسازی هم راه پیدا کرده‌اند. با استفاده از انبوه قابلیت‌هایی که برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شدند، اکنون همه درباره نقش تلویزیون در زندگی‎شان بازنگری کرده‌اند.

ورای رویکرد نوآورانه سامسونگ در قابلیت‌های جدید، پیشتازی ما در عرصه کیفیت تصویر هم سامسونگ را برای پانزدهمین سال متوالی به برترین تولیدکننده تلویزیون در جهان تبدیل کرد. سامسونگ همچنان به رکوردشکنی برای عرضه برترین تجربه بصری به کاربران ادامه خواهد داد.

سامسونگ از سری تلویزیون‌های 2021 خود رونمایی کرد

MICRO LED وارد خانه‌ها می‌شود

فناوری میکروال ای دی، با فراهم کردن روشنایی عالی، رنگ مشکی بسیار تیره و کیفیت تصویر چشمگیر، می‌تواند تجربه بصری بسیار منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از ال ای دی‌های ارگانیک مانع از پیکسل‌سوختگی شده و حفظ کیفیت صفحه نمایش در سال‌های طولانی را تضمین می‌کند.

در سال 2018 سامسونگ میکرو ال ای دی‌ها را به شکل تلویزیون‌های سری The Wall معرفی کرد که سیستمی ماژولار و قابل تغییر تا اندازه حدود 292 اینچ و یک تجربه بصری بی‌مانند بود. اکنون سامسونگ آن فناوری را به شکل یک تلویزیون معمولی به خانه‌های مصرف‌کنندگان وارد کرده است که نیازی به نصب و ترکیب‌بندی تخصصی ندارد. این سری اکنون در دو اندازه 99 و 110 اینچی عرضه شده و از آخر ماه مارس اندازه 88 اینچی و بعدها هم اندازه 76 اینچی آن وارد بازار خواهد شد.

صفحه این تلویزیون‌ها امکان تقسیم به چهار قسمت در حالت 4Vue را دارد تا کاربر بتواند تصویر از چهار منبع متفاوت را بصورت همزمان تماشا کند.

سری Neo QLED مناسب برای هر خانه و هر سلیقه

در حالیکه کاربران، تلویزیون را منبعی برای پیگیری علایق خود می‌دانند سری Neo QLED سامسونگ کیفیت تصویر را برای هر نوع برنامه‌ای افزایش داده است. با استفاده از پردازنده جدید Neo Quantum و استفاده از Quantum Mini LED که اندازه آنها تا یک چهلم کمتر از ال ای دی‌های معمولی است، امکان کنترل بسیار دقیق نور فراهم شده است. رنگ مشکی بسیار تیره در کنار روشنایی بالای صفحه نمایش، بهترین تصویر ممکن را در اختیار کاربر نهایی قرار می‌دهد.

سری Neo QLED دارای قابلیت‌های جدیدی است که آن را به تلویزیونی عالی برای استفاده در کنار کنسول‌های بازی XBox X تبدیل می‌کند. علاوه بر این وضوح تصویر 4K، روانی حرکت با توجه به سرعت تازه‌سازی 120 فریم در ثانیه و زمان واکنش بسیار سریع 5.8 میلی ثانیه، همه به این مهم کمک می‌کند.

سری Neo QLED سامسونگ در همکاری با شرکت AMD اکنون مجهز به امکان پشتیبانی از حالت Freesync Premium Pro شده که آن را برای اجرای بازی‌های کامپیوتری و کنسولی بسیار ایده‌آل کرده و تجربه تصویر بی‌نظیر HDR را در آن ممکن می‌کند. قابلیت جدید Game Bar در این سری از تلویزیون‌های سامسونگ هم به اهالی بازی کمک می‌کند تا همه ابعاد مهم بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن زیر نظر بگیرند. قابلیت Super Ultrawide Gameview در این سری از محصولات سامسونگ توانسته نسبت تصویر فوق عریض را که تا کنون تنها در مانیتورهای گیمینگ سامسونگ وجود داشت، به تلویزیون‌ها هم وارد کند.

اگر علاقه‌مند به تناسب اندام هستید، اکنون می‌توانید اپلیکیشن Samsung Health را روی تلویزیون‌های Neo QLED اجرا کرده و با استفاده از مربی هوشمند یا Smart Trainer و البته یک دوربین که باید بصورت مجزا تهیه کنید، همه حرکت‌ها و روند فعالیت خود را با استفاده از هوش مصنوعی پیگیری کنید.

مدل‌های 8K این سری از تلویزیون‌های سامسونگ در اندازه‌های 65، 75 و 85 عرضه شده و مدل‌های 4K آن هم از اندازه 50 اینچ آغاز خواهند شد.

سامسونگ از سری تلویزیون‌های 2021 خود رونمایی کرد

فناوری تلویزیون متناسب با هر نیازی در داخل یا خارج از خانه

سری تلویزیون‌های لایف استایل سامسونگ، محصولاتی متناسب با هر سلیقه و نیاز در اختیار شما قرار می‌دهد. سری The Frame تلویزیون را به یک اثر هنری تبدیل کرده که امکان استفاده از آن به عنوان دکور منزل هم وجود دارد. علاوه بر امکان استفاده از انواع آثار هنری روی این تلویزیون، سری Frame مجهز به قابلیتی با استفاده از هوش مصنوعی است که متناسب با سلیقه شما، آثار هنری را پیشنهاد خواهد داد. علاوه بر دسترسی به بیش از 1400 اثر هنری در کلکسیون‌های مختلف، حافظه ذخیره عکس تلویزیون‌های Frame از 500 مگابایت در سال 2020 به 6 گیگابایت در سال 2021 افزایش پیدا کرده است و شما می‌توانید تا 1200 عکس را با کیفیت UHD در آن ذخیره کنید.

برای کسانی که دلشان برای سالن‌های سینما تنگ شده است، سری Premier سامسونگ اولین پرژکتور با رزولوشن 4K را در اختیارشان می‌گذارد تا سینما را به خانه‌شان بیاورند. پرژکتورهای معمولی هم از نظر روند استفاده بسیار پیچیده بودند و هم در صورت بزرگ کردن تصویر، کیفیت آن تا حد زیادی افت می‌کرد اما طراحی زیبا و ساده سری Premiere سامسونگ باعث شده تا هم استفاده از آن بسیار ساده باشد و هم شما بتوانید آن را در هر جایی در خانه استفاده کنید. فقط کافیست آن را در فاصله 5 اینچی یا بیشتر از هر دیوار تک رنگ یا صفحه ALR قرار دهید و به تماشا بنشینید.

با افزایش توجه کاربران به محیط‌های باز ما در سامسونگ در سال 2020 به سمت ارائه بهترین کیفیت تصویر برای تلویزیون‌های فضای باز رفتیم. سری The Terrace اولین محصول ما بود که بهترین کیفیت تصویر و عملکرد صوتی را در کنار انواع قابلیت‌های مدرن در یک تلویزیون فضای باز جمع می کرد. این محصولات در کنار داشتن استاندارد IP55 در زمینه مقاومت در برابر آب و گردوخاک، براحتی قابل نصب و اتصال به شبکه‌های کابلی یا وای‌فای بودند. سری The Terrace سامسونگ اکنون در اندازه‌های 55، 65 و از تابستان در اندازه 75 اینچ عرضه می‌شود.

صفحه‌ای مناسب برای هر نیاز

نیاز به صفحه نمایش در خانه‌ها افزایش یافته و این مسئله به معنی وجود چندین نمایشگر در یک خانه بود. اما ناگهان سامسونگ نمایشگری را معرفی کرد که همه نیازها را از خرید آنلاین تا شبکه‌های اجتماعی و کارهای روزمره، تحصیل و بازی، برآورده می‌کرد.

سری Smart Monitor سامسونگ اولین مانیتور همه‌کاره سامسونگ است که بهترین قابلیت‌های تلویزیون و مانیتور را در هم ادغام کرده است. این محصول از اتصالاتی مانند وای‌فای، بلوتوث، DeX بی‌سیم و Apple AirPlay2 پشتیبانی کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا از هر جایی و بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، کارشان را انجام دهند. با استفاده از AirPlay2 شما می‌توانید بصورت مستقیم محتوا را از روی آیفون یا آیپد یا کامپیوتر مک خود با دیگران به اشتراک گذاشته و یا استریم کنید.

در سال 2020 مانیتورهای گیمینگ Odyssey G9 سروصدای زیادی به پا کرد و امسال سامسونگ با عرضه یک نمایشگر Quantum MiniLED در کنار قابلیت‌های عالی حوزه بازی، یک تجربه متفاوت را در اختیار کاربران قرار داده است. صفحه نمایشی با انحنای 1000R در کنار نمایشگر Quantum MiniLED تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. سری جدید G9 سامسونگ اکنون در کنار دیگر محصولات سری Odyssey سامسونگ قرار می‌گیرد.

برای ایجاد روشی جدید برای آموزش در خانه، ما نمایشگر تعاملی FLIP 75 اینچی سامسونگ را معرفی کردیم که یک وایت‌برد دیجیتالی است که می‌توانید روی آن بنویسید، نقاشی کنید و حتی ویرایش کنید. فلیپ دارای قابلیت‌هایی برای اتصال به شبکه‌های مختلف در محیط کار، خانه یا مدرسه است. با توجه به کیفیت تصویر 4K و خوانا بودن مطالب، یک تیم تا 20 نفره می‌توانند بصورت همزمان دستگاه‌های شخصی‌شان را به آن وصل کرده و فایل‌ها را با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارند. فلیپ همچنین به شما امکان می‌دهد تا پرزنتیشن همکارتان را از راه دور به شکلی ببینید که گویا خودش آنجاست و در حال انجام آن است. به این ترتیب امکان کار تیمی در عین حفظ فاصله اجتماعی فراهم می‌شود. با اضافه شدن مدل 75 اینچی، اکنون فلیپ در اندازه‌های 55، 65، 75 و 85 اینچی موجود خواهد بود.

صدایی متناسب با تصویر

هرچند تلویزیون‌های سامسونگ با استفاده از بلندگوهای ریز خود، صدایی بسیار عالی را تولید می‌کنند اما هیچ چیز به اندازه یک ساندبار نمی‌تواند حس سینما را در خانه زنده کند. ساندبارهای Q Series سامسونگ برای سال 2021 مجهز به فناوری انحصاری Symphony هستند که صدای دریافتی از تلویزیون سامسونگ را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که صدایی کاملا سه بعدی به شما برسد. این ساندبار همچنین محیط را اندازه‌گیری می‌کند تا صدا دقیقا به همان جایی برسد که لازم است.

مدل Q950A مجهز به اولین صدای 11.1.4 کاناله است که شما را دقیقا به قلب ماجرا می‌برد. قابلیت Bass Boost این ساندبار هم به کاربر امکان می‌دهد صدای باس را تا حد زیادی تقویت کند. برای کسانی که از روی گوشی خود موسیقی پخش می‌کنند هم، قابلیت Tap Sound باعث می‌شود گوشی صرفا با یک لمس کوتاه به ساندبار وصل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر