امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است


امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه، امنیت، آرامش و آسایش کنونی کشور را مرهون فداکاری، مجاهدت و تلاش‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در سایه این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» عصر سه شنبه در دیدار با «یاراحمد رحمانی» از جانبازان روستای «تپان» از توابع بخش زمکان شهرستان ثلاث باباجانی، افزود: مسوولان به عنوان خادمان مردم وظیفه سرکشی و دیدار مستمر با خانواده شهدا و ایثارگران را دارند و موظف هستند مسایل و مشکلات آنها را برطرف نمایند.

او با بیان اینکه ملت ایران همواره قدردان شهدا و ایثارگران بوده و هستند، گفت: حضور حماسی ملت ایران در مراسم تشییع و تدفین شهدا نمونه بارز تجدید بیعت مردم با آرمان های شهدا است.

وی در ادامه خواستار حضور همه مدیران و مسوولان در مناطق مختلف برای آشنایی با مسایل و مشکلات مردم شد و گفت: بازدیدهای میدانی مسوولان و آشنایی آنها از نزدیک با مشکلات مردم به تصمیم گیری های درست منتهی می شود.

یاراحمد رحمانی رزمنده و جانباز ۷۰ درصد در سال ۱۳۶۶ و در منطقه شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانب از ناحیه چشم مجروح شد.

استاندار کرمانشاه همچنین در ادامه سفر به بخش زمکان شهرستان ثلاث باباجانی با ۲ خانواده زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی نیز دیدار کرد و از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شد.

امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است

دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده دارای معلول در شهر میرآباد

بازوند در این دیدارها گفت: مردم از ما مسوولان انتظار پیگیری مسایل و مشکلات را دارند و ما هم باید در حد توان خود نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

ثلاث باباجانی با حدود ۳۸ هزار نفر جمعیت در حدود ۱۲۵ کیلومتر شهر کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی ضمن افتتاح شهرداری میرآباد از برخی پروژه های اقتصادی و عمرانی بازدید و با تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش