گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی


گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی

به نظر می‌رسد چلسی در تابستان تمام تلاش خود را برای به خدمت گرفتن جان لوئیجی دوناروما انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی و ملی پوش میلان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با این بازیکن مطرح شده است؛ موضوعی که به یک نگرانی بزرگ برای هواداران روسونری تبدیل شده است.

از طرفی در هفته‌های گذشته بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که خود دوناروما مایل است به کارش در روسونری ادامه دهد اما به نظر می رسد که مدیر برنامه جنجالی این بازیکن یعنی مینو رایولا و از طرف دیگر عدم توافق در مورد دستمزد، جزو مهم‌ترین دلایلی بوده که باعث شده این دروازه بان ملی پوش قرارداد جدیدی با روسونری امضا نکند.

گلر ایتالیایی در صدر لیست نقل و انتقالاتی چلسی

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات در مورد آینده جان لوئیجی دوناروما نیز قوت گرفته است. در همین ارتباط یورو اسپورت در گزارشی مدعی شده که باشگاه چلسی دروازه‌بان ایتالیایی میلان را در صدر لیست نقل و انتقالاتی خود قرار داده و قصد دارد از تعلل میلان برای تمدید قرارداد با او استفاده کرده و این گلر ملی‌پوش را به استمفوردبریج بیاورد.

این ادعا در حالی مطرح شده که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر ادوارد مندی سنگالی را به خدمت گرفت؛ دروازه بانی که اتفاقاً بعد از پیوستن به جمع آبی ها نمایش های قابل قبولی از خود ارائه داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم