افتتاح پروژه های 66 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو در سال جهش تولید قابل توجه است


افتتاح پروژه های 66 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو در سال جهش تولید قابل توجه است

آیت الله دژکام گفت: با تلاش های انجام شده در سال جهش تولید در مجموعه وزارت نیرو شاهد یک حجم اعتباری 66 هزار میلیارد تومانی در افتتاح پروژه های این وزارتخانه بوده ایم که قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) در آئین ویدئو کنفرانس بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در استان فارس با حضور وزیر نیرو گفت: با تلاش های انجام شده در سال جهش تولید در مجموعه وزارت نیرو شاهد یک حجم اعتباری 66 هزار میلیارد تومانی در افتتاح پروژه های این وزارتخانه بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: بهره برداری از این حجم پروژه های عمرانی با زمینه های تخصصی در مجموعه دولت و نظام اسلامی، نشان دهنده توانایی و تاب‌آوری کشور ما در مقابل همه تحریم های ظالمانه ابرقدرت ها و مستکبران دنیا نسبت به کشور ما است.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: از فعالان عرصه این جهاد در استان فارس که در برق منطقه ای فارس تلاش می کنند کمال تشکر را داریم و امیدواریم پیشرفت این پروژه ها موجب برکت و تحول برای مردم ما و آغاز حرکت های جدید و عزم جدی برای توسعه همه جانبه و جبران عقب ماندگی ها در استان فارس باشد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: امیدواریم با عنایت ویژه وزیر نیرو، سال 1400 با یک گام بلندتر در استان فارس آغاز شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید