ثبت یاد و خاطره بزرگ مردان ایران با راه اندازی موزه های دفاع مقدس


ثبت یاد و خاطره بزرگ مردان ایران با راه اندازی موزه های دفاع مقدس

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه جنگ تجسم عاشورای حسینی است، تصریح کرد: با افتتاح باغ موزه یادو خاطره بزرگ مردان را در تاریخ ثبت می کنیم تا به فراموشی سپرده نشوند.

محمد علی شجاعی در آیین افتتاح فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که ۱۲ اسفند ماه با حضور سردار کارگر رییس بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: تعهدات اتمام پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان سه ساله بود که خواستار اتمام آن تا دوسال آینده هستیم.

وی افزود: با اتمام سریع باغ موزه دفاع مقدس می توانیم وظیفه خود را نسبت به تمام خانواده شهدا ، رزمندگان و ایثارگران انجام دهیم.

شجاعی اظهارکرد: تاکنون پروژه های بسیاری در استان افتتاح شده اما اهمیت افتتاح پروژه باغ موزه بسیار بالا است زیرا حس دین به سه هزار شهید و هفت هزار جانباز این استان داریم.

وی تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی توانستیم فاز یک این باغ موزه به افتتاح برسد که امیدواریم سریع تر این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کشور نیز در این آیین گفت: کشور ایران از زمان جنگ جهانی اول گذشته دستخوش حوادث بسیار تلخ بود اما در زمان دفاع مقدس حضرت امام(ره) اجازه نداد تا حتی یک وجب از خاک ایران مصادره شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران