استخدام 2 هزار فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری‌های کشور


استخدام 2 هزار فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری‌های کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز استخدام رسمی دو هزار نفر برای استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر را در شهرداری‌ های سراسر کشور صادر کرده است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استخدام 2 هزار فرزند شهید و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری‌های کشور

ایرنا: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از استخدام دو هزار فرزند شهید و فرزند جانباز بالای ۷۰ درصد در شهرداری‌های سراسر کشور خبر داد.

مهدی جمالی‌ نژاد افزود: در اجرای تکلیف مقرر در بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان۷۰درصد به بالا، سازمان اداری و استخدامی کشور، مجوز استخدام رسمی دو هزار نفر برای استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را در شهرداری‌ های سراسر کشور صادر کرده است.

وی تصریح کرد: فرآیند جذب و استخدام این عزیزان در فضای رقابتی و براساس شغل محل های مورد نیاز هر یک از شهرداری ها با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید نیز گفته بود: در جلسه‌ای که با معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد دستور استخدام همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد تا پایان امسال صادر شد که دستور بسیار بزرگی بود و تا به حال سابقه دستور استخدام این میزان فرزند شهید و جانباز را درهیچ دولتی نداشتیم.

سعید اوحدی درباره استخدام و اشتغال فرزندان جانبازان، تأکید کرده بود: طبق قانون تا پایان برنامه ششم توسعه باید فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد استخدام شوند که پایان برنامه ششم یک سال و نیم دیگر است و معمولاً یک سال هم تمدید می‌شود، یعنی حدوداً دو سال دیگر اما مکاتباتی با رییس جمهور انجام داده و از ایشان خواستیم تا پایان دولت این استخدام‌ها اتفاق بیفتد که ایشان نیز دستور استخدام ۱۲ هزار نفر از این عزیزان را صادر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور