مساوی سخت قشقایی


مساوی سخت قشقایی

تیم فوتبال قشقایی در مقابل چوکای تالش، با زحمت مساوی کرد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از ظهر روز سه شنبه 12 اسفند در ورزشگاه پارس میزبان تیم چوکای تالش بود و با یک گل دیرهنگام از شکست گریخت.

کنعان طاهر نژاد در دقیقه 21 روی یک ضربه ایستگاهی تیم چوکا را پیش انداخت و امین هاشمی فرد در دقیقه 96 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. ضمن اینکه سپهر شعبانی مدافع چوکا در دقیقه 70 و مرتضی سنجانکی مهاجم قشقایی در دقیقه 75 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شدند.

داریوش هرمزی سرمربی قشقایی که به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی تیمش را نظاره گر بود، در پایان این مسابقه حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد. اما رشید طهماسبی دستیار وی در خصوص مسائل فنی این مسابقه گفت: با شناختی که از حریف داشتیم، می دانستیم که امروز برای انجام یک بازی تدافعی و فشرده به میدان می آید. همین اتفاق هم افتاد و همه دیدند که تیم چوکا کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود، اما آنها توانستند روی یک ضربه ایستگاهی و بر خلاف جریان بازی به گل برسند.همین باعث شد که بچه های ما کمی تمرکزشان را در ادامه مسابقه از دست داده و در فاز تهاجمی مقداری بهم ریخته عمل کنند.

طهماسبی افزود: ما در سراسر زمان مسابقه، بازی مالکانه ای انجام دادیم و خیلی خوب در زمین حریف توپ را به گردش در آوردیم. موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم که به همان دلیل عدم تمرکز، آنها را دست دادیم. در ادامه تعویض هایی انجام دادیم تا بتوانیم با نفرات بیشتری به دروازه چوکا یورش ببریم و همین هم باعث شد تا در آخرین دقایق مسابقه صاحب ضربه پنالتی شویم و به گل برسیم.

مربی تیم قشقایی گفت‌: پیش بینی ما برای این مسابقه، کسب هر سه امتیاز بود و دیدید که کار سختی هم در مقابل این حریف نداشتیم. هشتاد درصد بازی در اختیار تیم ما بود ولی همان گل زودهنگام حریف باعث شد بازی برایمان گره بخورد و در نهایت به یک امتیاز رضایت دادیم.

به گزارش ایسنا، جایگاه دو تیم قشقایی و چوکا در پایان این بازی تغییری نکرد. قشقایی با 18 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت و چوکا هم با 15 امتیاز رتبه شانزدهمی را حفظ کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟